Inderdaad, je betaalt 30lol ge moet betalen om lid te worden sam, ben jij daar lid?
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Inderdaad, je betaalt 30lol ge moet betalen om lid te worden sam, ben jij daar lid?
voilafotos namen zeggen niks
Jij je zin, is ook goed zoDie cars zijn geen hotwheels...
Hotwheels zijn geen collectibles
En als ik het heb over collectibles, bedoel ik zelfs statues..
Posters zijn eigenlijk ook collectibles maar bedoel dus voornamelijk beelden..
Pacific Rim:Eerste statue pacific rim is er, wel nog ferm :Die nieuwe stormtrooper is ook lekker ! Kan ik geen plaatjes van ginder naar hier zetten?
De Legendary Scale van Neytiri is nog te bestellen op de website bij Sideshow. De prijs is iets anders... 1599$ De Hot Toys Jake Scully Sixth Scale is ook beschikbaar (315$) en dan kan je ook nog de Jake Scully van Sideshow pre-orderen voor 300$. Die Neyteri van jou heb ik nog nergens gezien. Beste is zoeken op verschillende webshops in de hoop dat je hem nog ergens kan vinden. Als hij bij de producent echter sold out is, zou ik er niet meer op hopen. Of je zou voor 2de hands moeten gaan en de soms hoge prijzen er willen bijnemen. Hier kan je misschien wel nog iets vinden: http://www.sideshowcollectors.com/forums/ Amerikaans forum dat vnl op Sideshow en Hot Toys gericht is. Wees dan wel bereid om hoge douanetaksen enzo bij te betalen... Op Collectiblez.nl staat ook regelmatig iets te koop...Ik kijk vooral naar de 1/6 scale Die van neyriti is ook erg mooi Benieuwd of deze nog beschikbaar is? Of bestaat er ene op een draak?