Zo goed als alles wat je ziet is Hot Toys; expensive stuff dusSkank zei:Enkele pareltjes. Allemaal sideshow of ook goedkopere? Hulk, superman, ironman? Doe je er weg?
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Zo goed als alles wat je ziet is Hot Toys; expensive stuff dusSkank zei:Enkele pareltjes. Allemaal sideshow of ook goedkopere? Hulk, superman, ironman? Doe je er weg?
Statuefreaks.nl maar veel valt er daar ook niet te beleven.Skank zei:Terug spijt v die neytiri die ik niet gekocht heb Mocht iemand hem weten staan... ergens...
Collectiblez.nl bestaat niet meer, is er geen vervanger?
Ellipsius?Skank zei:Aha! Foto? Hoeveel vraag je? Anders via pm..
Sorry! Ik ben een paar dagen met vakantie geweest. Heb je een pm gestuurd met meer infoSkank zei:Ellipsius?
Ze hebben allen uitgaves die er boenk op zijn en andere waar ze serieus de mist in gaan. Tegenwoordig is Hot Toys enorm populair. Ik vind ze ook enorm knap maar zal ze nooit kopen omwille van 2 redenen; je ziet de scharnierpunten aan bvb handen en armen (zie http://www.sideshowtoy.com/assets/products/902490-princess-leia/lg/902490-princess-leia-07.jpg) en ik ben ook geen fan van de stand waarmee de beelden blijven rechtstaan (zie http://2.bp.blogspot.com/-7hoBb8FRWU0/VZ6A0lJ6jjI/AAAAAAAA5N0/SAGHkgQvbCU/s1600/SDCC%2B2015%2BHot%2BToys%2BPreview%2BNight%2Bat%2BSideshow%2BToys%2B29%2BAvengers%2BMaria%2BHill.jpg). Bij sommige beelden zie je de stand niet, bij andere dan weer wel. Mij stoort het in ieder geval dat er tussen hun benen een staaf zichtbaar is.rho zei:Wat zijn de beste plaatsen om zulke statues en bustes te kopen en welke merken bieden de beste kwaliteit? Ik heb al bij Gentle Giant, Hot Toys en Sideshow gekeken en er zijn toch heel wat interessante dingen te vinden. Maar via foto's kan je moeilijk de uiteindelijke kwaliteit van zo'n statue beoordelen.
De Attakus beelden (ik ken ze enkel van de Star Wars beelden aangezien daar mijn interesse ligt) zijn over het algemeen prachtig! Ze hebben er enkele waarvan ik het gezicht echter totaal niet geslaagd is (zie http://www.attakus.fr/WebRoot/ce_fr/Shops/174687/4703/929B/100F/1898/1C42/3EC1/CD0B/61B8/C118LukePilot.jpg).rho zei:Bedankt voor de tips! De scharnierpunten bij Hot Toys waren me nog niet zo opgevallen zoals in die foto die je toont. Ook die stand was me nog maar 1x opgevallen en toen was ie doorzichtig.
Wat vind je van Attakus? Ze zijn soms een stuk goedkoper en er zit iets minder detail in maar voor de prijs maken ze soms toch mooie beeldjes.
Ware het niet dat bij mij alles in dozen zit, en dat nog voor zeker 2 jaar zo zal blijven, mocht je gerust eens komen kijken.rho zei:De Gentle Giant bustes zijn eigenlijk de reden dat ik bij dit soort statues en bustes ben terecht gekomen. Ik wist niet dat er zo veel van te vinden was, tot ik zelf echt op onderzoek ging. Sommige dingen zijn echt prachtig, maar wel erg duur. 1/6 of 1/10 lijkt voor mij de ideale maat voor een statue.
De premium formats van Sideshow vind ik fenomenaal. Maar de prijs is al even indrukwekkend. Ze nemen inderdaad erg veel plaats in.
Ik moet eens gaan bekijken wat voor mij het meest ideale is. Ofwel een grotere verzameling 1/10 ofwel een beperktere verzameling met misschien iets mooiere beeldjes van 1/6.
Laten we zeggen dat ik de beste vrouw ter wereld heb en ik onze zolderverdieping (allee eigenlijk 2e verdiep want boven de zolderverdieping is nog een zolder waar ik kan rechtstaan) mag gebruiken om daar mijn mancave te maken. Er is nog een berging voorzien, maar ik vrees dat die op termijn ook door mij zal opgeëist wordenrho zei:Dat is inderdaad al redelijk rommelig. Maar hoe ga je die 70 statues en 20 bustes dan uitstallen? Je gaat een serieuze ruimte nodig hebben om ze allemaal netjes te plaatsen.