Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Heb hem dankzij deze thread eens opgezet. eerste nummer vond ik pover, maar dan wanneer het doek valt en de rest van de band inspringt is het inderdaad een zeer goed optreden! absolute aanrader.Skank zei:Adele is idd kippevel
Het idee is leuk en wel, maar we spreken nog altijd over copyright materiaal... en dat verspreiden is nog altijd niet toegestaan...mysteryliner zei:Betreft de "Home-Theater.be demo disc" misschien toch eerst groen licht krijgen van de grote baas.
Dit zijn idd beide toppers, en bij mij is er overlaatst nog eentje bijgekomen: Michael buble meets madison square garden. Ook zo'n referentieschijf! this De blu-ray is wel niet 100% live optreden maar een mix van gesprekken met het live optreden door mekaar.skoebiedoe zei:En mag ik er nog aan toevoegen...Vivere..Andrea Bocelli liveinTuscany.... Man tog een lust voor het oog en oor.
Davylermi,davylermi zei:Dit zijn idd beide toppers, en bij mij is er overlaatst nog eentje bijgekomen: Michael buble meets madison square garden. Ook zo'n referentieschijf! this De blu-ray is wel niet 100% live optreden maar een mix van gesprekken met het live optreden door mekaar.
Ik luister veel naar de cd (via qobuz hifi) die uitgebracht is en qua geluid lever je niks! En dan heb je die conversatie niet, just music!![]()
Het is en blijft copyright materiaal, maar ik voorzie weinig problemen omdat we toch te klein zijn voor op te vallenmysteryliner zei:juridisch geen problemen gaat geven