Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Hoe dit wettelijk juist in elkaar zit. Ik kan me niet voorstellen dat het illegaal is en dat het dan allemaal via het HT forum is gegaan.Skank zei:Om wat te vragen?
Skank" data-link="http://home-theater.be/topic/990-movie-demo-s-je-ultieme-database-om-je-surround-te-testen/?postID=30661#post30661"> hoe het zit met copyright </woltlab-quote> Zie mijn eerdere post. <woltlab-quote data-author="demon zei:We spreken hier over copyright materiaal, dit bewerken, delen, verspreiden is niet bepaald legaal zonder enige toestemming [....]
Avatar vind ik inderdaad geen reference meer. Hugo vind ik echter DE referentie als het gaat om de toegevoegde waarde van subtiele 3D-toevoegingen. Ik denk dan vooral aan de scenes waarbij hij in die klok zit.Skank zei:Ik vind bepaalde titels maar matig wat jullie voorstellen, avatar en hugo zijn voor mij echt geen reference 3d hoor hugo nadert wel maar er zijn veel betere !