Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Die grote PC kasten ben ik zo beu als iets. Waarom niet zoiets niet groter als een NUC ?
Stil, zuinig en meeeeeeeer als krachtig genoeg voor "er zal niet op gegamed worden, wel programmas en administratie"
Ik snap het... Het hetzelfde probleem maar dan met een laptop. Vrouw wil graag een laptop. Max 1 000 euro. Liefst een ultrabook. Gaming is niet noodzakelijk..
Ik zit nu gewoon op Tweakers het aankoopadvies te lezen op het forum. Misschien vind jij daar ook iets dat je kan gebruiken?
Eigenlijk is ideaal een laptop met docking station.. Dan heb je beide. Je kan nog altijd op je bureau zitten. Eventueel met 2 schermen want allicht heb je ergens nog wel een scherm staan van je huidige PC? Dan heb je ofwel een laptop waarmee je in de zetel kan zitten maar je kan er ook mee werken op de bureau.Je hebt dan ook geen tablet meer nodig als je voor een lichte ultrabook gaat dat gemakkelijk op de schoot gaat.
Data moet er toch niet op de PC staan. Dat zet je allemaal op je server