• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Panasonic TX-P55VT60 retentie of in gebrand.

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
fred1946 zei:
Dilemma. Vraag me af of het erger word,zo niet dan blijf ik deze houden tot de Oled uit komen,zijn miss over een paar jaar wat goed koper. Heb een beetje vrees voor led tv qua beeld, en plasma blijft toch het mooiste beeld. Iemand met ervaring met inbranding of ir retentie,of het erger kan worden. Vraag deze ivm garantie,kan nu nog miss omruilen. Wat is wijsheid.
Je zit inderdaad met een dilemma, een heel lastig zelfs... Als je jezelf kan opleggen om enkel BE zenders te kijken(transparante logo's) zou ik de plasma houden tot je een OLED kan aanschaffen.. zou dit niet lukken? Dan zal het enkel erger worden als er weer static content op die exacte locatie komt, het zal echter vervagen als je veel full screen content kijkt en het niet meer zoekt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
fred1946 zei:
Dilemma. 1) Vraag me af of het erger word,zo niet dan blijf ik deze houden tot de Oled uit komen,zijn miss over een paar jaar wat goed koper. 2) Heb een beetje vrees voor led tv qua beeld, en plasma blijft toch het mooiste beeld. 3) Iemand met ervaring met inbranding of ir retentie,of het erger kan worden. Vraag deze ivm garantie,kan nu nog miss omruilen. 4) Wat is wijsheid.
1: Als je nu al last van inbranden hebt, gaat het er echt niet beter op worden. Tenzij, je tracht uw kijkgedrag hierop aan te passen....als plasma gebruiker weet je best wat dit wil zeggen. 2: De VT60 was het neusje van de zalm en het tevens het laatste en mooiste wat Panasonic uit de kast heeft getoverd. Tot op heden heb ik (inclusief led) in eenzelfde prijsklasse nog steeds geen beter beeldplaatje kunnen waarnemen. 3) Neen, uiteraard enkel wanneer je uw kijkgedrag aanpast. 4) Wij kunnen met de beste bedoelingen alleen maar onze mening geven.....
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Joske007 zei:
1: Als je nu al last van inbranden hebt, gaat het er echt niet beter op worden. Tenzij, je tracht uw kijkgedrag hierop aan te passen....als plasma gebruiker weet je best wat dit wil zeggen.2: De VT60 was het neusje van de zalm en het tevens het laatste en mooiste wat Panasonic uit de kast heeft getoverd. Tot op heden heb ik (inclusief led) in eenzelfde prijsklasse nog steeds geen beter beeldplaatje kunnen waarnemen. 3) Neen, uiteraard enkel wanneer je uw kijkgedrag aanpast. 4) Wij kunnen met de beste bedoelingen alleen maar onze mening geven.....
1f606.png
Ik weet het Rik dat jullie het allemaal goed bedoelen,en ben daar dankbaar voor. Ga dan maar met pijn in me hart omruilen als ze met deze optie komen. Maar het word dan wel weer een pana,uit de testen zijn die nog de besten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Nieuwe ontwikkeling. Heb foto's van de tv verstuurd naar Repair Service. Kreeg een mail terug,met de mededeling,dat de winkel waar ik het gekocht had falliet is en dat ik een winkel moest zoeken die creditering van mijn toestel aan te nemen. Dus ik moet de productie fout van panasonic oplossen begrijp ik. Dat houd in dat ik niet de totale waarde terug krijg,had iets te maken met marge. Dat ze nog service noemen begijp ik niet,ja service aan me reet. Was pana plasma freak,tot sercive kwam. Waarom kan er niet gewoon om geruild worden,moet ik de dupe worden van een falliette zaak. Ben hier in Almere naar een winkel gegaan en uit gelegd,gaat Maandag bellen met CE Repair Service.dus af wachten. Waar blijft je recht als klant,ben pis nijdig. Ik nooit geen pana meer in me huis. Producten zijn goed.maar service en mentaliteit 0,0
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
vind de nieuwe pana's nu niet echt de moeite , en idd zoals je zegt dnv niet optimaal , al eens gedacht aan de 55eg910v als vervanging van je pana ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
fred1946 zei:
Nieuwe ontwikkeling. Heb foto's van de tv verstuurd naar Repair Service. Kreeg een mail terug,met de mededeling,dat de winkel waar ik het gekocht had falliet is en dat ik een winkel moest zoeken die creditering van mijn toestel aan te nemen. Dus ik moet de productie fout van panasonic oplossen begrijp ik. Dat houd in dat ik niet de totale waarde terug krijg,had iets te maken met marge. Dat ze nog service noemen begijp ik niet,ja service aan me reet. Was pana plasma freak,tot sercive kwam. Waarom kan er niet gewoon om geruild worden,moet ik de dupe worden van een falliette zaak. Ben hier in Almere naar een winkel gegaan en uit gelegd,gaat Maandag bellen met CE Repair Service.dus af wachten. Waar blijft je recht als klant,ben pis nijdig. Ik nooit geen pana meer in me huis. Producten zijn goed.maar service en mentaliteit 0,0
Hmmm, mijn contacten en ervaringen hier in België waren voor de serviceafhandelingen van Panasonic eerder positief te noemen
1f44d.png
Jammer, om lezen dat het bij Panasonic.nl er anders aan toe gaat
1f615.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
ilstino Oled durf ik nog niet aan is nieuw en met veel kinderen ziektes. Had deze gezien bij MM mooi beeld en scherp en een redelijk prijs,maar tja is geen plasma. Wacht wel tot Maandag wat de terug gave zal worden,is het te weinig en moet ik veel op toe leggen dan blijf ik met de de pana zitten. Ga er maar mee leren leven,bij films zie je het niet en gewoon tv soms als het beeld licht is,dus niet erg irritant. Hopelijk word het dan niet ergerkan ik over +- 2/3 jaar aan de Oled.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Rik dat komt miss omdat de winkel waar jij het gekocht had nog bestond. Dan kan je het via de winkel regelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
fred1946 zei:
Rik dat komt miss omdat de winkel waar jij het gekocht had nog bestond. Dan kan je het via de winkel regelen.
(R)ik had de zaak zonder tussenkomst van de winkel al geregeld. Enkel de creditnota liep uiteraard via de winkel
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Enkel de creditnota liep uiteraard via de winkel. Daar zit de kneep. Lucky You. Laat je de afloop weten,als ik Maandag gebeld word. Ben benieuwd
1f914.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Zit me toch niet lekker. Is er iemand die iets weet over service. Of dat een normale gang van zaken zijn van een bedrijf. De service is toch van Panasonic. Ik kan er toch niets aan doen dat die zaak falliet is. tv gekocht 18-8-2014 goed 1 jaar oud,en je heb toch 2 jaar garantie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
fred1946 zei:
Zit me toch niet lekker. Is er iemand die iets weet over service. Of dat een normale gang van zaken zijn van een bedrijf. De service is toch van Panasonic. Ik kan er toch niets aan doen dat die zaak falliet is. tv gekocht 18-8-2014 goed 1 jaar oud,en je heb toch 2 jaar garantie.
garantie is normaal van fabrikant , dus pana moet oplossing voorzien , is hun product dat defect is , de winkel waar je het gekocht hebt is enkel maar het verkooppunt , dus zun moeten de oplossing voorzien
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Zou ik er toch ook van denken. U niet laten doen is de boodschap. Erg genoeg in feite dat het niet allemaal mooi voor jou geregeld word!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Voor elkaar. Ik heb een zaak gevonden die mij crediteerd. De restwaarde viel me niet tegen. Nieuwe led Panasonic TX-55CX800E 4K Ultra HD gekocht. Panasonic komt de tv ophalen en dan krijgt de winkel de restwaarde. Deze kwam erg goed uit de test,ik weet het is geen plasma. Met pijn in me hart ga ik het ruilen. Toch nog netjes op gelost door Panasonic. CE-RepairService heb me netjes geholpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
demon zei:
Goed dat het opgelost is geraakt!
Inderdaad: Eind goed, al goed
1f609.png
Laat je ons aub nog even je bevindingen van je nieuwe aanwinst weten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Rik demon. Ik blij dat het zo op gelost is. Rik ik heb de Panasonic TX-55CX800E 4K Ultra HD gezien in de winkel en zag nog het beste er uit betreft de Samsung LG en andere. Mooi warm beeld en goed donkere waarde,geen nasleep van beeld en geen felle kleuren,uiteraard moet je het thuis zien maar dat laat ik julie weten. Nogmaals is geen plasma,moet me er overheen zetten. Op 4-1-2016 komt CE RepairCervers de tv ophalen,dan krijgt de winkel hun geld ivm creditering,en dan kan ik de andere tv kopen. Ik kreeg 1450 Euro restwaarde van Panasonic,heb zelf 1798 Euro betaald,de TX-55CX800E 4K Ultra HD kost 1800 Euro,dus 350 Euro bij betalen,maar krijg 150 Euro cashback van Panasonic,dus blijf 200 Euro voor mij over als bij betaling. Niet slecht dacht ik zo. Al met al ik vind het netjes afgehandeld en goeie service,gezien de situatie met een falliete winkel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Als ik de gehele historiek zo even snel samenvat, mag je van geluk spreken dat het toch allemaal netjes ia afgehandeld. Blijkbaar is die serviceafhandeling en tussenkomst van Panasonic dan toch niet zo heel slecht
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Rik heb jij een enige idee of ik ook de 3D brillen van de plasma tv kan gebruiken op deze tv,is ook active 3D
 
Laatst bewerkt door een moderator: