• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Panasonic: VT60-Club

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
@Chr1st0f Zal alleen maar lukken, wanneer een credit zonder een openstaand saldo (aankoopbon) wordt gemaakt. Ik wacht intussen mijn aanvraag naar een credit gewoon rustig af
263a.png


@ToothLess Reviews en gebruikersinfo, geven me wel een indicatie rondom eventuele problemen, enz… Een omruiling aanvaarden met de bedoeling om deze te verkopen, lijkt me de reden om voor een credit te gaan
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Ik duim mee! Hopelijk komt er een oplossing uit de bus waar je vrede mee kan nemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Zeker dat het geen retentie is? en werkelijk inbranden?

Het zoemend geluid is eigen aan plasma Vooral bij volledig wit. Bij gewoon tv zou dit toch niet het geval mogen zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
Joske007 zei:
Reviews en gebruikersinfo, geven me wel een indicatie rondom eventuele problemen, enz… Een omruiling aanvaarden met de bedoeling om deze te verkopen, lijkt me de reden om voor een credit te gaan
1f609.png
Je hebt gelijk Joske, maar ik dacht in de veronderstelling dat Pana een "njet" geeft en je het écht niet ziet zitten een X800/900 in dienst te nemen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Zoemend geluid heb ik ook op de mijne, dat is door de ventilatoren. Inderdaad bij wit beeld en anders volledige stilte valt het echt op. Gelukkig tijdens film kijken niet ... anders doe 'k het volume wat omhoog hé
1f61c.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
voila p: eigen aan plasma De ene heeft het wel meer dan de andere, maar ze hebben het allemaal
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
Kan het ook alleen maar vaststellen dat het zoemt - heb nog een pana en lg staan. Lg zoemt meer, maar als ik iets tegen de achterplaat duw van het scherm, is het vele minder. Kan nu wel zijn dat LG meer rammelt dan Pana ook natuurlijk héhé. Bij onze Samsung uhd is het muisstil en het ziet beter
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
@Stiibun, Dat zoemend geluid is door de slijtage van de fans onlangs erger geworden, dit euvel is/was dan ook zeer eenvoudig te verhelpen. Van een zoemend geluid afkomstig van de voeding heb ik gelukkig nooit enig probleem uit deze en de voorgaande plasma's mogen ondervinden
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Wat ben ik blij dat ik toch geen plasma gekocht heb uiteindelijk. Ok plaatje zal iets beter zijn maar als ik al die miserie altijd lees.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
Bwa, mijne eerste plasma staat hier nog altijd probleemloos te spelen in de living.....nog zo een zilveren versie dus zoooo ermg is het nu ook niet héé Djax
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ook hier absoluut tevreden v mn plasma
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
skoebiedoe zei:
Bwa, mijne eerste plasma staat hier nog altijd probleemloos te spelen in de living.....nog zo een zilveren versie dus zoooo ermg is het nu ook niet héé Djax
1f609.png
Het is een beetje een lotterij, het ene paneel is het andere niet, dus heeft niet elk paneel er even veel last van.. Ik en Joske hebben blijkbaar gewoon badluck
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

steves

Member
30 dec 2014
36
0
9
Hier nog een Panasonic TH-50PY70 plasma zonder inbranden of zoemen. Als deze zou stoppen met spelen kocht ik gelijk terug een Pana plasma,spijtig genoeg kan dat niet meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Vandaag het nieuws mogen ontvangen dat een credit-waarde (€2.500) bij de mogelijkheden behoort.

Hierbij stelde ik voor om eerst toch maar naar wat enkele tv’s te gaan kijken! Zodat de winkel niet nodeloos moeite doet om de creditaanvraag bij Panasonic te verzilveren. Intussen weten we nu met zekerheid dat de Panasonic AX800 het niet zal worden en de credit bijgevolg ook mag geclaimd worden.

Als enig alternatief voor een jaren verwende plasma-liefhebber en dus ook in ruil voor onze VT60. Stelde de winkel hun enige mogelijke kandidaat voor, namelijk een OLED van LG EC930V! Deze zou met een CashBack van €500 op een meerprijs van €300 komen. We hebben intussen het beeld van deze mooie tv even kunnen bekijken en de look van de plasma-plaatjes zie je hier echt weer in terug.

Andere mogelijke en goedkopere kandidaten zijn de Sony X8505B en de Samsung HU7500, welke beiden ook een CashBack geven, waardoor de prijs zakt onder de +/- €2.000.

Hmmm, dit wordt weer wikken en wegen ......
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Propere service van de winkel! Ik vermoed dat de LG inderdaad de enige waardige opvolger zou kunnen zijn. Wel 1 opmerking: 't schijnt dat die Web OS erg traag is (gelezen, geen eigen ervaring)

Kan je die eigenlijk ophangen aanzien die curved is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
@luckske Wat we ook kiezen het gaat hier puur om de beeldkwaliteit, al het overige heeft hier geen meerwaarde. De LG kan perfect aan de muur gehangen worden.

@Skank Het is hier puur wikken en wegen, maakt de keuze niet eenvoudig omdat zwel de Sony als de Samsung zeer goede punten krijgen, al staat deze Samsung op beeld wel net iets hoger genoteerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik heb het nog nooit gehad voor samsung tv's, vraag me niet waarom. Kies dan tss de LG en de sony
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Merknaampje onderaan het scherm is voor me echt niet van belang en heb alvast geen vooroordelen.

Belangrijker zijn voor me in de onderstaande volgorde
263a.png
- Beeldkwaliteit - Design - Support, firmware, enz... - Garantie en serviceafhandeling
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
En de schil die rond alles zit.. samsung heeft er een pest aan
 
Laatst bewerkt door een moderator: