Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Die is dan weer een pak duurder en waarvoor ga je thuis PoE gebruiken?sandervdw zei:Hou er wel rekening mee dat dit geen PoE-switch is (die bestaan ook, zelfde typenr maar met een P achteraan).
In mijn geval netwerkcamera en repeaters. Maar inderdaad, als je het niet nodig hebt is deze switch veel goedkoper. Eventueel zelfs deze switch+kleine switch om alle PoE verbindingen op zich te nemen.Chr1st0f zei:Die is dan weer een pak duurder en waarvoor ga je thuis PoE gebruiken?
Dat wil ik ook weten? Waarvoor heb ik die nodig?Chr1st0f zei:Die is dan weer een pak duurder en waarvoor ga je thuis PoE gebruiken?
Bij ons is het vooral voor een netwerkcamera aan de deur (intercom is extreem duur tov simpele ip camera) en eventuele repeaters voor wifi. Dat zijn momenteel de 2 enige nuttige toepassingen die ik vind, dus als je die niet hebt kan je gemakkelijk door zondere PoE. Geen idee wat de toekomst brengt natuurlijk...Skank zei:Dat wil ik ook weten? Waarvoor heb ik die nodig?
Er is natuurlijk een verschil tussen wat een poort levert en wat ze kan leveren. Als je switch 60W/poort (is zeer veel) kan leveren, maar je hangt er een AP aan dat maar 5W gebruikt, zou je normaal enkel die 5W mogen zien (+eventueel iets extra door overhead), lijkt me?mysteryliner zei:Zelf was ik ook aan het rondneuzen tussen switchen... switches.... ?
En ik meen me te herinneren dat dat een 28 port was. Waarvan er 4 poE hadden. en was een kleine 10 watt voor de gewone en 60 voor die met poE.
Daarbij de toeslag van 400 euro, en ik was weg.
hristophe? Ik wil het zeker weten...Skank zei:Zeker dat die 24 poorts switch 24 poorten heeft? Op specs staat er 24 waarvan 20 Rj45
Die andee 28 poorts staat er 24 poorten en 24 tj45 En stroomverbruik is minder
Volgens mijis die 24poorts 20 en 4 Sfp en die 28 poorts 24 poorten en 4 sfp?
Ik moet het zeker. Zijn he, wil min 24 poorten