Jake
Well-Known Member
Mooie prijs,161,67 €. Stond in die periode aan +-270 € dacht ik
Momenteel (volgens Tweakers) is de laagste prijs 179.99€ bij Amazon.de.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Mooie prijs,161,67 €. Stond in die periode aan +-270 € dacht ik
Niemand die de kodi addon gebruikt..
Iemand deze al te koop gezien ?![]()
Hue smart button | Philips Hue
Dit klein knopje kan meer dan je denkt voor je slimme Hue verlichting! Met één klik schakel je jouw lampen aan of uit. En wanneer je de knop ingedrukt houdt, wordt je verlichting gedimd. En het wordt nog beter: op basis van het tijdstip van de dag, gaat je verlichting aan op de meest geschikte...www2.meethue.com
Tja ik ben geen voorstanden van "Wifi" voor Home Automation.Mmm die lsc dingen zijn even goe, en de helft goedkoper en geen hub nodig
HUE werkt niet WIFI ! Dat is ZIGBEE.
Zigbee zit oa ook wel in de 2.4Ghz "band" (maar ook de 868) maar heeft verder niks met Wifi te maken. Transmissie-snelheid is trouwens maar enkele honderden kilobits/sec ;-)
Dus je moet goed bereik hebben tussen HUB <-> HUE-lampen.
Kabel mag zeker in de grond, maar hangt er wat vanaf hoe kwaliteitsvol die is. In een beschermende buis altijd een +
Een HUE-lamp heeft enkel maar spanning nodig hé. Dus eenders welk armatuur dat 220V heeft en de correct socket (vb GU10) is bruikbaar.
Zal wel lukken peis ik. Tot een 30m denk ik dat je geen probleem gaat hebben. Echter ... waarom ni gewoon effe snel met een lampke testen ? Echt geen E14 HUE lampke liggen dat je met verlenkabel effe kan testen als je ongerust bent ?
In onze (achter) tuin heb ik eigenlijk gewoon eenvoudige GU10 "prikspots" gestoken.Wel gewoon (dimbare) LED's en aan het terras onder de grond zit een pot met een Fibaro ZWAVE Dimmer Module 2" erin. Op deze moment 10% dimstand wat meer als voldoende is voor wat indirect licht.