• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Gaming PS 4

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
De nieuwe PS4 waar Sony aan zou werken, heet naar verluidt NEO en zal games niet alleen vloeiender, maar ook een beetje mooier moeten maken. Vanaf oktober moeten de eerste games verschijnen die gebruikmaken van de verbeterde hardware op de NEO PlayStation 4. Nieuwe PS4 heet NEO Achter de schermen wordt de nieuwe PS4 NEO genoemd. Deze PlayStation 4 zal betere hardware aan boord krijgen dan de huidige PlayStation. Vanaf oktober zouden de eerste games moeten verschijnen, die beschikken over twee modi: de basismodus, voor de oudere PlayStation 4, en een Neo-modus, voor het nieuwere model. Die games zullen dan net even wat vloeiender draaien en er mooier uitzien in vergelijking met de spellen die je afspeelt op de oude variant. Ook zal 4K native ondersteund worden, ook al zijn de games dat niet. Bekijk ook Sony reageert op cross-network gaming-idee van Microsoft Sony heeft nog niet gereageerd op de bovenstaande geruchten en ook niet op de verhalen die eerder</strong> deze maand al verschenen. Deze nieuwe PS4 zou overigens voor <strong>de release van de PSVRhttps://www.wearablesmagazine.nl/2016/03/playstation-vr-alles-dat-je-moet-weten/ op de markt moeten verschijnen, zodat de hardware beter om kan gaan met die intensieve virtual reality-spellen. Daarnaast zouden uitgevers ook de mogelijkheid krijgen oudere games van een patch te voorzien, die er daardoor ook op vooruitgaan op de nieuwe hardware. Het is momenteel nog niet duidelijk wanneer de nieuwe PlayStation 4 zal verschijnen



Bah!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Als dit klopt dan voel ik me als PS4 bezitter wat in de zak gezet. De huidige ps4 heb ik nooit krachtig of 'revolutionair' genoeg gevonden. Verklaart ook de kleine stap tussen PS3 en PS4. PC zit ook alweer ver voorop op dat vlak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Idem eigenlijk maar soit Guess thats life
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Nieuwe details over de volgende PlayStation, die tot nu toe bekendstond als de PlayStation 4.5, verraden dat de console niet native 4k-games hoeft te ondersteunen. Ook zou het project de naam 'Neo' gekregen hebben.
2000810808.png
De site Giant Bomb meldt op basis van verkregen documenten dat ontwikkelaars veel vrijheid van Sony krijgen om 4k-resolutie te behalen. Het bedrijf zou echter wel streng zijn als het gaat om stabiele fps. Deze moeten hetzelfde of hoger liggen dan op de originele PlayStation 4. Daarnaast zijn er detail over de hardware, die zou bestaan uit een snelle 2,1GHz-processor met acht kernen, vergeleken met de originele 1,6GHz. Het geheugen gaat van 176GB/s naar 218GB/s en ook de gpu is sneller en beschikt over het dubbele aantal compute units, namelijk 36. Om gebruik te maken van de verbeterde hardware zou elke PlayStation-game vanaf oktober een basismodus en een Neo-modus moeten ondersteunen. Ook bestaat de nieuwe console naast de oude en maakt gebruik van hetzelfde netwerk en dezelfde PSN-winkel, zodat aankopen blijven behouden. Er komen dan ook geen exclusieve Neo-games uit, zo meldt Giant Bomb. Zo moet er geen scheiding ontstaan tussen Neo-spelers en anderen. Uit de documenten zou ook niets blijken over een exclusieve vr-modus voor de nieuwe variant. Het feit dat games vanaf oktober een Neo-modus moeten hebben, zou niet betekenen dat de Neo dan uitkomt. In de documenten zou staan beschreven dat ontwikkelaars eerder spellen met Neo-modus mogen uitbrengen dan de release van de nieuwe console. Ontwikkelaars kunnen voor huidige spellen alsnog een patch uitbrengen om deze van een dergelijk modus te voorzien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ik had hier in deze topic ergens gelezen dat de PS4 geen CD's 'leest ,is dat nog altijd zo of is dat via een update opgelost?

Me thinks dat de sint mij een ps4 zal geven dit jaar...niet dat ik nog veel cd's afspeel maar toch...PS3 is sinds vandaag de deur uit.
1f914.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Hope, helaas niet ondersteund.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Geen flaw idee, wie gebruikt er nu nog cds...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Godver da sukt.Geen cd speler meer ,madam zal nie blij zijn
1f62d.png
Aparte Cd-speler zie ik niet echt zitten,tv-meubel is al redelijk vol
1f612.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Rip ze gewoon? En dan icm je sonos
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Heb ik ook gedaan . Maar ik zit hier met enkele honderden cd's op de zolder en madam heeft het lumineus idee gehad om terug iets meer 'old scool' te gaan en weer cd's te spelen
1f643.png
ipv mp3's te spelen... Onlangs heeft ze zelfs weer enkele cd's gekocht,wat we in jaaaaaaaren niet meer hebben gedaan.... Volgende stap zal wel weer vinyl draaien zekers
1f62e.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Skank zei:
Geen flaw idee, wie gebruikt er nu nog cds...
Vind ik zever. WAarom kunnen ze de ps4 geen cd's laten afspelen? Heeft het misschien wat te maken met hun eigen muziekdienst die ze tegewoordig aanbieden? Net als de backwards compab. , games die ik op de ps3 heb gekocht kunnen op de 4 niet gelezen en gespeeld worden. Wat zien we dan doodleuk enkele maanden later? Worden deze games op de 4 Aangeboden en mag je weer betalen als je ze nog eens wil spelen. Ben een echte ps fan maar dat zijn gewoon schandalige en degoutante praktijken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
djaxx zei:
Vind ik zever.WAarom kunnen ze de ps4 geen cd's laten afspelen? Heeft het misschien wat te maken met hun eigen muziekdienst die ze tegewoordig aanbieden? Net als de backwards compab. , games die ik op de ps3 heb gekocht kunnen op de 4 niet gelezen en gespeeld worden. Wat zien we dan doodleuk enkele maanden later? Worden deze games op de 4 Aangeboden en mag je weer betalen als je ze nog eens wil spelen. Ben een echte ps fan maar dat zijn gewoon schandalige en degoutante praktijken!
Dus die PS3 games dat ik hier nog heb (spelletjes van m'n dochter zoals Lets Dance en andere Move games) kan ze niet spelen op de PS4 ?? Oh man ,i'm fucked
1f62d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Nope, vind ik een echte schande!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ja godver ,had ik dat geweten
1f621.png
Madam geen cd's afspelen en m'n dochter die haar spelletjes niet kan spelen.... I'm doomed
1f62d.png
1f62d.png
1f62d.png
1f922.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Das wel waar, volledig mee eens. Maar kvind wel dat cds echt achterhaald zijn, maar true, het kan toch zo moeilijk nie zijn om te ondersteunen. Maars das pushen idd, nu ik heb er geen lst van
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Skank zei:
Das wel waar, volledig mee eens. Maar kvind wel dat cds echt achterhaald zijn, maar true, het kan toch zo moeilijk nie zijn om te ondersteunen. Maars das pushen idd, nu ik heb er geen lst van
Cd's achterhaald ? Wat vind je dan van vinyl die die met een kleine opmars bezig is ,Prehistorisch ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ja ! Nostalgie i know, maar passe is passe vind ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
heb hier es een paar spellekes in de ps store aangeschaft, jongens, dat duurt dagen eer die binnen zijn, om grijze haren van te krijgen... is dat normaal?? dien test speed van PS4 zegt 105Mbps download en 2Mbps upload, maar dat ziet er dus zo niet uit
1f612.png

Ergens nog iets te "tunen" aan dat ding? (buiten dns en mtu settings)
merci vr eventuele tips
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Dat is indd een regelrechte ramp. Het hielp bij mij om de PS4 in rust modus te plaatsen, had iets te maken met dat er een bepaalde bandwith voor games gereserveerd is
 
Laatst bewerkt door een moderator: