• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Gaming PS 4

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
ilstino zei:
als ze op hun eigen toestellen die makkelijk fhd @60fps ondersteunen al geen 1080p toelaten waarom zouden ze het dan op andere random mac/windows toestellen wel toelaten ?

btw test het gewoon zelf via deze link http://wololo.net/ps4-remote-play-pc-android-more-clients/#pc
Ook gezien, maar het is niet omdat het op die manier 720p is, dat het met hun app 720p is toch?

Waarom zou het tov hun eigen toestel wel kunnen veranderen PS TV is een pak ouder... dus waarom zou het nu geen 1080p kunnen zijn? Er is een reden waarom ze die tv stopgezet hebben
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Sony heeft bekendgemaakt dat de volgende firmware-update voor PS4 vanaf morgen beschikbaar is voor iedereen. Het gaat om firmware 3.50. De optie om je games te streamen naar een computer of Mac wordt daardoor toegankelijk voor iedereen. Speel je games van PS4 op je pc of Mac Sony volgende grote update voor de PlayStation 4 is vanaf morgen beschikbaar voor iedereen. Dat heeft Sony via de PlayStation Blog bekendgemaakt. In die update zitten een hoop verbeteringen en nieuwe features, maar de belangrijke nieuwe functie is toch wel de mogelijkheid je PS4-spellen te kunnen spelen op een pc of Mac via Remote Play. Het is dan mogelijk om PlayStation 4-spellen in 720p te spelen op je computer, net zoals dat met een Xbox One kan – alleen kan dat weer niet op een Mac, alleen op een computer met Windows. Bekijk ook PlayStation 4 wordt ook afgeprijsd in Nederland Daarvoor heb je nog wel de apps voor Windows of Mac nodig, want anders kan de PS4 geen verbinding maken met de computer. Heb je de installatie achter de rug, dan ben je in staat een DualShock 4-controller aan te sluiten op je computer, middels de meegeleverde usb-kabel. Andere features die worden toegevoegd zijn de mogelijkheid jezelf offline te presenteren, kun je instellen dat je een notificatie wil ontvangen wanneer je vrienden online komen en kun je gameplay-evenementen inplannen. De Remote Play-applicaties kun je hier downloaden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
fuck 720
2639.png
vraag me af hoe het zit met surround
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
With this update, we’re expanding PS4’s Remote Play capabilities to work with Windows PC and Mac. Remote Play on PC / Mac is compatible with the following system software:
  • Windows 8.1
  • Windows 10 or later
  • OS X 10.10
  • OS X 10.11
You’ll be able to select from the following resolution and frame rate options, depending on your Internet bandwidth.
  • Resolution options: 360p, 540p, 720p (Default: 540p)
  • Frame rate : Standard (30fps), High (60fps) (Default: Standard)
You can use one DualShock 4 as the controller for Remote Play, which needs to be connected to your PC / Mac via a USB cable. After the system software update launches, you’ll be able to download the Remote Play Installer here.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Cut jong, En hoe zou da zitten met surround geluid? Geen hardware vereisten? Kan dat op android ook?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Wat ik me ook afvraag stel ik zit beneden, steek fifa erin ik ga naar boven, wil ik eerst fifa spelen via remote play maar daarna bv star wars... moet ik dan eerst terug naar beneden om die disc te wisselen?

Ik heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd, maar moet je uberhaupt de disc wisselen als je van game wilt veranderen? (ook als je gewoon beneden blijft), nu doe ik da altijd, uit veronderstelling van dat het nodig is, maar who knows..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chickenlal

Member
26 jan 2016
206
0
19
Ge kunt uw games ook op de hdd opslaan of niet? Weet ik niet zeker
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Dat wordt geinstalleerd op je hdd ja
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.913
242
73
Probeer het eens en weet het ons te vertellen
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
je kan opslaan op de hdd maar disc moet er fysiek insteken om game te kunnen spelen , is een beveiliging zodat ni 1 persoon game koopt en dit verdeeld onder x aantal mensen , het opslaan op hdd zorgt er wel voor dat game sneller inlaad
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
remoteplay.dll.playstation.net/remoteplay

min req intel core i5-560m processor 2,67 ghz is die nuc dan voldoende? nee zeker?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Skank zei:
remoteplay.dll.playstation.net/remoteplay

min req intel core i5-560m processor 2,67 ghz is die nuc dan voldoende? nee zeker?
Ik vrees er voor. Jouw NUC heeft een Celeron cpu. Er zijn wel NUC's met i5 en i7 cpu geloof ik. Maar daar zal ook wel een steviger prijskaartje aan vast zitten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
broodro0ster zei:
Ik vrees er voor. Jouw NUC heeft een Celeron cpu.Er zijn wel NUC's met i5 en i7 cpu geloof ik. Maar daar zal ook wel een steviger prijskaartje aan vast zitten.
Îk denk eigenlijk net van wel... Tegenstellige berichten mm

eigenlijk moet die remote play niks doen buiten weergeven alle rekenkracht is voor de ps4
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Heb het juist geprobeerd hier met Uncharted 2 en het ging eigenlijk verbazend goed. Beeldkwaliteit zat best wel goed en bediening ging vlot. Leuke feature wanneer bijvoorbeeld de TV in gebruik zou zijn en je toch wilt gamen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Waarop geprobeerD? Zou het lukken op mn nuc? Soortgelijke specs?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Skank zei:
Waarop geprobeerD? Zou het lukken op mn nuc? Soortgelijke specs?
Op een Macbook Pro Retina (Core i7, 16gb ram), dus wel wat hoger qua specs - maar het was niet extreem resource hungry, dus wie weet gaat het ook op je NUC.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
zopas getest mamn erg makkelijk om op te zetten ongelooflijk eigenlijk je moet niks doen behalve app installeren en inloggen lol

vet! getest op mn oude htpc die zwakker is dan de nuc draait als een zonnetje dus 9/10 lukt de nuc ook

erg makkelijk dit, je kan zelfs bij een vriend thuis met jouw ps4 spelen !
 
Laatst bewerkt door een moderator: