• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Gaming PS 4

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Hmmmm, mja ik ga er hem toch niet voor kopen. Blijft schande dat die van mijn 3 ni meer gespeeld kan worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Gisterenavond al een uurtje kunnen spelen met Star Wars Battlefront. Eerst een half uurtje training gedaan en dan meteen op het slagveld gevlogen online. Ik begon in een soort van "conquest" game, dus proberen zoveel mogelijk spawnplaatsen te veroveren. Eerste ronde liep ik wat rond als een kip zonder kop. had uiteindelijk een score van 1-9 2e ronde ging al een stuk beter 10-12. Aimen is inderdaad niet simpel maar als je de maps kent en het wat slim speelt kan je wel gemakkelijk wat kills halen. Eerste indruk was dus positief!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
Sony werkt aan een programma voor Windows en Mac om het streamen van games vanaf de PlayStation 4 mogelijk te maken. Remote Play werkt nu nog alleen op Sony-smartphones en op Sony's eigen handheld console Vita. De applicatie komt beschikbaar voor zowel Windows als OS X, maakte Sony-topman Shuhei Yoshidabekend op Twitter. Hij zei niets over beschikbaarheid van de applicatie voor Linux-distro's. Het is voor het eerst dat Sony zich uitspreekt over de streamfunctie voor reguliere desktops. Sony bracht Remote Play vorig jaar uit voor de Vita en diverse Xperia-smartphones. Ontwikkelaars moetenbovendien de Remote Play-functie ondersteunen, waardoor alle games zullen moeten werken. Met Remote Play is het mogelijk om te gamen zonder de tv waar de PS4 aan gekoppeld zit aan te zetten. Dat maakt het bijvoorbeeld mogelijk om te gamen, terwijl de tv door iemand anders in het huishouden in gebruik is. Dat streamen gebeurt via het lokale wifi-netwerk. Naast de PS4 ondersteunt ook de Xbox One al het streamen van games naar desktops, een functionaliteit in Microsofts nieuwste besturingssysteem Windows 10. Het is onbekend wanneer de Remote Play-software voor Windows en Mac zal uitkomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
Ik wil deze ook wel: <woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=cysxVnhPSaI&feature=youtu.be</woltlab-metacode>

Review op tweakers maar 6,5 terwijl op 9lives hij 8,5 krijgt !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
Ik heb maar 1 nick en das v philip...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
Willen jullie ps4 bezitters , eens jullie nick en games geven aub, zodat ik beginpost kan aanpassen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Games die we spelen hoef je niet bij te houden, dat kan je gewoon zien via PSN. Wordt toch onmogelijk om die lijst bij te houden. Nicknames bijhouden is wel handig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
33 euro voor 1 jaar psn, vanaf 6dec in de store
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Skank zei:
33 euro voor 1 jaar psn, vanaf 6dec in de store
Lap, vorige week was het nog de volle pot!
1f621.png


PSN nickname: Puttermansz
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
Puttermansz zei:
Lap, vorige week was het nog de volle pot!
1f621.png
PSN nickname: Puttermansz
toegevoegd moest jij geen nummer in je nick zetten? (ik wel) en skank ging niet
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
DIene Star Wars Battlefront, wasda zeg die besturing - ik ben er precies "te oud" voor geworden voor die spullen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.916
242
73
ToothLess zei:
DIene Star Wars Battlefront, wasda zeg die besturing - ik ben er precies "te oud" voor geworden voor die spullen
263a.png
Dat maak ik mezelf ook maar wijs (op pc trouwens)
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
Vandaag uiteraard begzig gehouden met ps4 Heel wat zitten zoeken en verkennen en moet zeggen, het is een enorm plezier. Zalig chillen vanuit de zetel met een remote een verademing Wel nog geen fps gespeeld Vooral disny infinity en de vele mogelijkheden daar .. amai je kan flink wat doen Zoon is compleet weg van star wars en ps4 lol

heb wel wat vragen

Ik heb een account op psn maar stel dat mn woon en zelfs dochter ook willen spelen moet ik dan 2 extra gebruikers aanmaken op ps? ik heb dat gedaan maar als ik dan wil spelen zegt hij dat de ene gebruiker geen psn account heeft moet ik dan ook 3 psn accounts aanmaken? anders verliezen die de netwerk mogelijkheden? ik kan toch geen 3 aparte mailadressen doen?

wie helpt me ff met die accounts op ps4/psn/disney..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Skank zei:
Vandaag uiteraard begzig gehouden met ps4 Heel wat zitten zoeken en verkennen en moet zeggen, het is een enorm plezier. Zalig chillen vanuit de zetel met een remote een verademing Wel nog geen fps gespeeld Vooral disny infinity en de vele mogelijkheden daar .. amai je kan flink wat doen Zoon is compleet weg van star wars en ps4 lol

heb wel wat vragen

Ik heb een account op psn maar stel dat mn woon en zelfs dochter ook willen spelen moet ik dan 2 extra gebruikers aanmaken op ps? ik heb dat gedaan maar als ik dan wil spelen zegt hij dat de ene gebruiker geen psn account heeft moet ik dan ook 3 psn accounts aanmaken? anders verliezen die de netwerk mogelijkheden? ik kan toch geen 3 aparte mailadressen doen?

wie helpt me ff met die accounts op ps4/psn/disney..
Als ouder zou je subaccounts moeten kunnen maken voor je kinderen.

Maar voor online spelen heb je sowieso geen meerdere PSN accounts nodig op dezelfde PS4. Je moet in je instellingen kiezen dat dit je primaire PS4 is om via PSN te spelen. Dan zouden alle accounts op het apparaat online moeten kunnen.

https://www.playstation.com/nl-be/get-help/help-library.ps4/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
Net de mediaplayer getest Bah Hij ziet emby maar dat is het ook. Geen enkele cover.. 3d iso afspelen als 2d zegt hij kan het niet afspelen Dan simpel mkv getest.. Spelen gaat maar geen audio.. Ik heb het verder stilgelegd dan maar
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Stijn binnen enkele weken!

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=-DEYxHJ3Ofk</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Skank zei:
Net de mediaplayer getest Bah Hij ziet emby maar dat is het ook. Geen enkele cover.. 3d iso afspelen als 2d zegt hij kan het niet afspelen Dan simpel mkv getest.. Spelen gaat maar geen audio.. Ik heb het verder stilgelegd dan maar
Yeah belachelijk eigenlijk welke formaten die mediaspeler maar aankan. En dat terwijl het apparaat voor de rest een perfecte Blu-Ray speler is. Laatst ook nog tot de conclusie gekomen dat de PS4 geen CDs kan afspelen en ik dat wel kan met de PS3...

http://manuals.playstation.net/document/en/ps4/music/mp_format_m.html
 
Laatst bewerkt door een moderator: