Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Lap, vorige week was het nog de volle pot!Skank zei:33 euro voor 1 jaar psn, vanaf 6dec in de store
toegevoegd moest jij geen nummer in je nick zetten? (ik wel) en skank ging nietPuttermansz zei:Lap, vorige week was het nog de volle pot!PSN nickname: Puttermansz![]()
Dat maak ik mezelf ook maar wijs (op pc trouwens)ToothLess zei:DIene Star Wars Battlefront, wasda zeg die besturing - ik ben er precies "te oud" voor geworden voor die spullen![]()
Als ouder zou je subaccounts moeten kunnen maken voor je kinderen.Skank zei:Vandaag uiteraard begzig gehouden met ps4 Heel wat zitten zoeken en verkennen en moet zeggen, het is een enorm plezier. Zalig chillen vanuit de zetel met een remote een verademing Wel nog geen fps gespeeld Vooral disny infinity en de vele mogelijkheden daar .. amai je kan flink wat doen Zoon is compleet weg van star wars en ps4 lol
heb wel wat vragen
Ik heb een account op psn maar stel dat mn woon en zelfs dochter ook willen spelen moet ik dan 2 extra gebruikers aanmaken op ps? ik heb dat gedaan maar als ik dan wil spelen zegt hij dat de ene gebruiker geen psn account heeft moet ik dan ook 3 psn accounts aanmaken? anders verliezen die de netwerk mogelijkheden? ik kan toch geen 3 aparte mailadressen doen?
wie helpt me ff met die accounts op ps4/psn/disney..
Yeah belachelijk eigenlijk welke formaten die mediaspeler maar aankan. En dat terwijl het apparaat voor de rest een perfecte Blu-Ray speler is. Laatst ook nog tot de conclusie gekomen dat de PS4 geen CDs kan afspelen en ik dat wel kan met de PS3...Skank zei:Net de mediaplayer getest Bah Hij ziet emby maar dat is het ook. Geen enkele cover.. 3d iso afspelen als 2d zegt hij kan het niet afspelen Dan simpel mkv getest.. Spelen gaat maar geen audio.. Ik heb het verder stilgelegd dan maar