• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Gaming PS 4

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
nog maar 2 dagen geduld
1f609.png
je zit er al zo lang op te wachten en kan je ondertussen amuseren met je himedia :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Inderdaad
263a.png
En daarbij, moet nog wachten tot kerst
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
is er voor de papa geen uitzondering omdat hij het hele jaar zo braaf is geweest dat hij zijn cadeautje al vroeger krijgt ? ik heb hier mijn sinterklaas cadeau ook al gehad ( fallout 4 :p )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Het cadeau is niet voor mij maar voor m'n zoon !
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
sinterklaascadeau's geven voor de Sint geweest is, is not done, brengt ongeluk - sorry
263a.png
Skank - ik zou daar Sint van maken ipv Kerst, moet ge minder lang wachten en voor Kerst weet ge dan al welke games en/of toebehoren ge wilt
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
ToothLess zei:
sinterklaascadeau's geven voor de Sint geweest is, is not done, brengt ongeluk - sorry
263a.png
Skank - ik zou daar Sint van maken ipv Kerst, moet ge minder lang wachten en voor Kerst weet ge dan al welke games en/of toebehoren ge wilt
263a.png
Nee Kerst is kerst Ik wacht wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
ik denk da de papa harder naar het kerstcadeau van de zoon uitkijkt dan de zoon zelf
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Gewoon stiekem in de HT zetten en de lege doos onder de boom zetten. En de 24e er terug insteken :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Looool saga continues.. Terug stoute schoenen aangetrokken en nr dreamland geweest... Ze doen daar echt niet moeilijk Mijn bundle gewisseld Zo heb ik nu de ps4 bundle 1tb + 2 controllers + nathan drake collectie (3 games) voor 379 meegekregen en heb ik door korting werk maar 319 betaald Howly erg mooie actie en een tweede spaarkaart volledig vol
263a.png
Star wars maar apart gekocht dan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Die uncharted games zijn echt wel nice! Hebben die nu betere gfx gekregen ook? Of is daar niveel aan veranderd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Geen idee Ik vond die bundle vr 319 echt een megakoopje!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Mn games toegevoegd aan eerste post
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
broodro0ster zei:
Die uncharted games zijn echt wel nice! Hebben die nu betere gfx gekregen ook? Of is daar niveel aan veranderd?
Ja, hebben een upgrade gekregen en spelen nu ook op 1080p.

Heb die collection ook aangekocht tijdje terug, had ze toch nog nooit gespeeld op de 3. Zeer leuk inderdaad! Echte aanrader!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
luckske zei:
Ja, hebben een upgrade gekregen en spelen nu ook op 1080p. Heb die collection ook aangekocht tijdje terug, had ze toch nog nooit gespeeld op de 3. Zeer leuk inderdaad! Echte aanrader!
Ik had die pack ook zien staan in de winkel en ik heb ze nog niet lang geleden allemaal gespeeld, dus die ga ik niet meer opnieuw kopen. Allé, met nummer 3 ben ik zelfs nog bezig. Zit aan chapter 22 ofzo, dus bijna gedaan denk ek.

Soit, knoop doorgehakt en morgen gaak diene PC gaan halen. 't tweedehands, dus als ik mij nog bedenk over een paar weken kan em nog weg met weinig verlies.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik heb die alledrie op de zwaarste moeilijkheidsgraad uitgespeeld. Serieus aan gezweet. De reeks is echt heel goed. Vooral 1 en 2 voor mij. Ben de handelswijze van playstation ivm backward compability wel grondig aan het beu worden. Laten ze speciaal de ps4 de games van ps3 niet kunnen draaien om deze achteraf als hd collectie nog eens te kunnen uitbrengen, vind ik een echte schande. Dit deden ze ook al bij ps3 en ps2.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
djaxx zei:
Ik heb die alledrie op de zwaarste moeilijkheidsgraad uitgespeeld. Serieus aan gezweet. De reeks is echt heel goed. Vooral 1 en 2 voor mij. Ben de handelswijze van playstation ivm backward compability wel grondig aan het beu worden. Laten ze speciaal de ps4 de games van ps3 niet kunnen draaien om deze achteraf als hd collectie nog eens te kunnen uitbrengen, vind ik een echte schande. Dit deden ze ook al bij ps3 en ps2.
In the collection hebde nu nog ne moeilijkere moeilijkheidsgraad :p

Ik heb ze allemaal op normaal gespeeld en dat speelde goed door. Weinig dood gegaan. Alleen in Uncharted 3 naar het einde toe wordt het soms wel lastig want die gasten blijven constant spawnen. En zelfs vaak achter u. En dan 2 of meer van die heavy's die ge moeilijk dood krijgt. Soms wel frusterend alsde da 4-5 keer opnieuw moet spelen
1f914.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
djaxx zei:
Ik heb die alledrie op de zwaarste moeilijkheidsgraad uitgespeeld. Serieus aan gezweet. De reeks is echt heel goed. Vooral 1 en 2 voor mij. Ben de handelswijze van playstation ivm backward compability wel grondig aan het beu worden. Laten ze speciaal de ps4 de games van ps3 niet kunnen draaien om deze achteraf als hd collectie nog eens te kunnen uitbrengen, vind ik een echte schande. Dit deden ze ook al bij ps3 en ps2.
Wie weet.. Komt mss nog
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
broodro0ster" data-link="https://home-theater.be/topic/56-ps-4/?postID=37273#post37273"> </woltlab-quote> Denk dat ze dat gedaan he <woltlab-quote data-author="broodro0ster zei:
In the collection hebde nu nog ne moeilijkere moeilijkheidsgraad
1f61b.png
Ik heb ze allemaal op normaal gespeeld en dat speelde goed door. Weinig dood gegaan. Alleen in Uncharted 3 naar het einde toe wordt het soms wel lastig want die gasten blijven constant spawnen. En zelfs vaak achter u. En dan 2 of meer van die heavy's die ge moeilijk dood krijgt. Soms wel frusterend alsde da 4-5 keer opnieuw moet spelen
1f914.png
Die was er in de gewone ook ze, je moest enkel eerst op hard uitspelen om die te unlocken. Ik heb ze eerst allemaal op hard uitgespeeld en daarna nog is op onmogelijk. Ik kan u verzekeren, vooral in het tweede deel was die serieus zwaar en frustrerend soms
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Nu nog is nog ne graad hoger als ultra hard las ik :p
 
Laatst bewerkt door een moderator: