• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Gaming PS 4

Skank zei:
Het staat toch echt vast dat ik met feestdagen een ps4 koop

Alleen weet ik niet goed wat doen 1. plaatsen in de woonkamer waar zowel ik als kids genot hebben ervan 2. plaatsen in de ht voor het scherm en sound uiteraard (enkel ik) 3. plaatsen in hun speelkamer.. maar dan kan ik savonds niet gamen

Tenzij er iets bestaat waardoor je niet continu de ps moet verplaatsen maar toch de games kan spelen
In de HT. Das echt de max! En laat uw kinderen enkel onder uw toezicht spelen. Of zeg hen niet dat ge ne PS4 hebt :p

Laatst bewerkt door een moderator:
heb het al gedaan op xperia telefoon , werkt echt super . android toestel ontvangt dan enkel beeld en zend commando's van controller uit . enkel beetje delay dus niet ideaal met online shooters

Met Playstation TV kan je streamen naar andere tv toestellen in je huis. (via het netwerk) enige nadeel: geen 1080p en soms wat lag tijdens het streamen.

Gamen op de projector doe ik zelden of bijna nooit om eerlijk te zijn.

Ik zou die gewoon in je ht zetten, zonder twijfel.

In de HT! Is echt de max gamen op groot scherm :).

Count me in the club
263a.png

nope, ik koop wel regelmatig 2e hands games in Game Mania.

Laatst Assissins creed Unity en Watchdog gekocht voor 15€/stuk Als je ze uitgespeeld hebt kan je ze gewoon terug verkopen of inruilen voor een korting op een pre-order.
263a.png

Maar ik ben dan ook gewoon een casual gamer.
263a.png

Puttermansz zei:
nope, ik koop wel regelmatig 2e hands games in Game Mania.

Laatst Assissins creed Unity en Watchdog gekocht voor 15€/stuk Als je ze uitgespeeld hebt kan je ze gewoon terug verkopen of inruilen voor een korting op een pre-order.
263a.png

Maar ik ben dan ook gewoon een casual gamer.
263a.png
Daarom dat ik ook nog met een PS3 zit. Ik game maar af en toe en ik koop al m'n spellekes tweedehands voor +-7euro.

Maar 15euro valt ook wel mee voor tweedehands PS4 games. Zal misschien deze winter ook eens kijken voor eentje tweedehands als de prijzen nog wat droppen.

Maar dan kun je niet online gamen he? Bv met een collega fifa spelen

2e hands games , niks mis mee? Ik sta daar weigerachtig tov... maar misschien onterecht.

Ik heb PS Plus en gebruik het voornamelijk voor de cloud saves en de gratis maandelijkse games. Ook handig voor cross-platform stuff (heb een PS3, PS4 en een Vita).

Je hebt het tegenwoordig ook nodig om online te gamen.

Skank zei:

2e hands games , niks mis mee? Ik sta daar weigerachtig tov... maar misschien onterecht.
klopt, als je wil online gamen heb je ps plus nodig.

heb al een stuk of 8 2e hands games gekocht en nog nooit een probleem mee gehad. Maar mocht er een game niet werken denk ik dat ze bij GM er niet moeilijk zullen over doen.

Puttermansz zei:
klopt, als je wil online gamen heb je ps plus nodig. heb al een stuk of 8 2e hands games gekocht en nog nooit een probleem mee gehad. Maar mocht er een game niet werken denk ik dat ze bij GM er niet moeilijk zullen over doen.
In GM?

Skank zei:

Online spelen heb ik nog niet gedaan. Als ik Multiplayer speel, dan is het splitscreen met vrienden :p

Ik heb al m'n PS3 games tweedehands en nog geen problemen mee gehad. Enkel als je speciale codes nodig hebt om online te kunne, moet je wel checken met de vorige eigenaar als die gebruikt is.

Ik koop ze op eBay, Tweedehands en Game Mania. Op eBay kan je trouwens winkeltjes vinden die enkel tweedehands games verkopen. Dat is veilig net zoals bij game mania.

Zou je star wars coop kunnen? Indien ja, dan zal dat ofwel via ps plus of splitscreen zijn zeker? Of toch samen op 1 groot scherm? (zonder ps plus)

Tweedehands games bij game mania zijn met garantie dus zeer betrouwbaar. Plus is zeker de moeite, je krijgt elke maand nieuwe gratis te downloaden games ook dan. Dat geld haal je er zo uit. En natuurlijk heb je plus ook nodig om online te kunnen spelen, als,je dit niet doet mis je een heel pak fun... Is 100% zeker zijn geld waard.

Back
Bovenaan