• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Gaming PS 4

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=ABHUL2npIOw</woltlab-metacode>

Zal weer leuk worden op de projector! vain

Laatst bewerkt door een moderator:
heb het filmpke juist gezien op groot scherm spektakel alom maar ik ga toch gene ps4 kopen nu. :p

Is er hier iemand die mij kan bevestigen of ik een PS4 kan bedienen met m'n Harmony One zonder dien PS adaptor?

M'n PS3 adaptor heeft 'kuren' ,de ene keer werkt hij ,de andere keer niet... Dus ofwel nieuwe PS3 adaptor kopen ofwel toch maar gaan voor een PS4 .
1f617.png

Zal nog meer zeggen, ik heb de ps3 adaptor. Werkt gewoonweg niet met de ps4...

Jake zei:
Is er hier iemand die mij kan bevestigen of ik een PS4 kan bedienen met m'n Harmony One zonder dien PS adaptor?

M'n PS3 adaptor heeft 'kuren' ,de ene keer werkt hij ,de andere keer niet... Dus ofwel nieuwe PS3 adaptor kopen ofwel toch maar gaan voor een PS4 .
1f617.png
Enkel met de Harmony Hub, en nog maar sinds een maand ofzo, heb er laatst een mail over gekregen.

https://support.myharmony.com/en/harmony-experience-with-playstation-4

Dus , een dure hub kopen en dan nog de PS4 manueel of met controller moeten aanzetten om vervolgens maar met de Harmony te kunnen bedienen...
1f62e.png
Tjah ,kzal nog ff wachten tot dat Sony 'toelaat' dat Logitech hun console aan en uitzet. Niet dat het zooooo erg is maar toch
1f44e.png

Mijne PS3 kan ik aanzetten met m'n harmony hub. Zou spijtig zijn moest dat bij de ps4 niet lukken.

Ik heb de smart control. (Hub en simpele afstandsbediening)

Ik had ook zoiets opgevangen van een maat die stage gelopen heeft bij Sony. Maar ondertussen is de dollar euro koers ferm gewijzigd, dus ik vraag me af als wij die prijsdaling ook gaan krijgen in Europa.

259 euro is echt wel een koopje in japan damn

Het staat toch echt vast dat ik met feestdagen een ps4 koop

Alleen weet ik niet goed wat doen 1. plaatsen in de woonkamer waar zowel ik als kids genot hebben ervan 2. plaatsen in de ht voor het scherm en sound uiteraard (enkel ik) 3. plaatsen in hun speelkamer.. maar dan kan ik savonds niet gamen

Tenzij er iets bestaat waardoor je niet continu de ps moet verplaatsen maar toch de games kan spelen

Koop er dan gewoon 2 ....eentje voor u en eentje voor de kinderen.

Back
Bovenaan