Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Eindelijk, werd tijd!!Sony geeft PS4 volgende week ondersteuning voor 3d-blu-ray-films
Door Olaf van Miltenburg, donderdag 24 juli 2014 08:38, reacties: 159, views: 17.004 • Feedback
Sony heeft aangekondigd dat de PlayStation 4 volgende week een firmware-update krijgt die de console de mogelijkheid geeft 3d-blu-ray-films af te spelen. De aankondiging volgt op een vergelijkbare update van Microsoft voor de Xbox One, die in augustus verschijnt.
Sony heeft het op het PlayStation Europe-account van Twitter nog over 'coming soon' voor firmware-update 1.75, maar op het Amerikaanse account specificeert het concern dat de update volgende week uitkomt. Welke dag is echter niet bekend. Onduidelijk is ook nog welke wijzigingen de nieuwe firmware nog meer met zich meebrengt.
De aankondiging volgt op de mededeling van Microsoft van afgelopen weekend, dat de augustus-update voor de Xbox One ondersteuning voor 3d-blu-ray-content met zich meebrengt. Die update zorgt verder voor meer sociale features, onder andere voor de activity feed en de vriendenlijst, en voor de mogelijkheid games voor de Xbox One kopen via een mobieltje te kopen.
Hebben!
Je bent er toch eventjes héél dicht bij geweest blijkbaar!Het heeft geen haar gescheeld of ik had een ps4 Kon mn wii verkopen voor 150 en wou de deal v 400 (pakket met destiny) Echter het vrouwtje heeft me tegengehoudenZe wil absoluut de wii voor de kids Waar ze nu ook skylanders op hebben... Ja vrouw, ze hebben die ook op de ps4 Maar geen mario bros enz K Guess dat ik nog ff wacht dan, en dan de volle pot betaal lol![]()
Jup,broodro0ster zei:Is er iemand die al Destiny gespeeld heeft? En hoe bevalt het?