Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
GTA V en Gran Tourismo 6 verschijnen enkel op PS3.Met de release morgen begint het toch serieus te kriebelen om er ook een in huis te halen. Het hoeft echter niet meteen voor. Mijn PS3 staat hier eigenlijk ook meer stof te vangen dan iets anders (heb zelfs nog een pak sealed games liggen). Allicht koop ik er wel eens een wanneer ik een interessante koop vind op 2dehands of 9lives. Ofwel koop ik mij binnen een half jaar ofzo wel een bundel. De enige reden waarom ik hem zou kopen is: GTA V - Gran Turismo 6 - Assassin's Creed 4 Black Flag - Uncharted 4. Vooral toen ik hoorde dat er een Uncharted 4 op de PS4 komt, was het voor mij een uitgemaakte zaak om een PS4 te kopen![]()
De 3e vond ik de minste van de reeks.Hopelijk de 4 de uncharted dan wel terug beter dan de derde, game is toch wel erg overroepen.
Serieus? Ik had toch verwacht dat die ook op PS4 zouden komenGTA V en Gran Tourismo 6 verschijnen enkel op PS3.Mijn PS 4 heb ik pas enkele weken geleden besteld. Dus ik zit nu bij de 2e lading die volgens de geruchten nog voor de feestdagen binnenkomt. Ik heb gelezen op het forum van 9lives dat Bart Smith nog enkele PS4's op voorraad had gisteren maar die zijn al jammer genoeg de deur uit!![]()
![]()
65http://tweakers.net/reviews/3318/1/playstation-4-de-volgende-generatie-begint-nu-inleiding-de-vierde-playstation-console.html Hoeveel kost doorgaans een ps 4 spel eigenlijk?
Denk dat je sowieso een PS4 zal nodig hebben.Playstation plus en gratis games Oa grid enzo zou gratis zijn Ik heb nog geen ps4 maar kan ik ze nu alvast gratis "kopen"?
PS3 spellen kosten 55fuck zeg, das veel ! amai das flink omhoog gegaan tov vroeger 50 euro? En als ge dan een slecht spel koopt ...
Jep http://nl.playstation.com/playstationplus/#select-tab-subscriptionJup, maar kan je dat nu al?