• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Rho

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Of moet de poll: "Extra's of geen extra's", zijn?
1f606.png

Die kan je zo laten, 60% bekijkt deze toch niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Zal ik een poll toevoegen aan het topic: Fysiek of niet fysiek?

Of moet de poll: "Extra's of geen extra's", zijn?
1f606.png

2 aparte topics . Sure

Maar ik wil er niet de zoveelste vechtdiscussie van maken..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Die kan je zo laten, 60% bekijkt deze toch niet.

Met het gemiddeld aantal posters in de poll hier, die effectief een antwoord geven , zal je hier vast en zeker een representatief resultaat hebben!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Laatste bericht van mij in dit draadje.


Ja Stijn ik loop hier alleen maar rond om mijn grote gelijk te halen zoals je blijkbaar verondersteld een paar berichten terug
1f62e.png
Niet dus, 'k stop daar geen energie in.


Waar ik wel tijd voor vrij wil en kan maken is reageren op wat voor mij alleen maar veronderstellingen zijn, zoals die 60%. Natuurlijk ga je geen representatief antwoord hebben met hier een poll te houden en er bv. 10 leden op antwoorden. Maar vertel me eens welk marktonderzoek in Belgi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
@ Rho   In de beginne na veel mediaplayers getest te hebben,heb ik ook een tijdje een externe player gebruikt voor BD-isos. Aangezien de Dunes die ik had BD menus konden spelen waren al mijn films in full BD iso wat veel plaats in beslag neemt op mijn server; Daarna ben ik overgestapt op XBMC en na wat uitvoerig tweaken ben ik nu tevreden met de interne player voor BD-movie-only rips in 2D. Door DVDfab te gebruiken heb ik bijna alle BD-isos geript naar movie only met alleen de audio tracks en subs die ik nodig heb! Spaart heel wat schijfruimte en de films die ik interessant vind hou ik in full BD-iso en speel ze af met TMT6 rechtstreeks vanuit Windows 7. 3D blijft voorlopig gestockeerd als 3DBD-iso aangezien je geen winst maakt door ze te rippen naar movie-only!( Als je 3DBD unpacked heb je dubbele schijfruimte nodig!) TV bluray worden geripped naar M2TS per aflevering en spaart ook nog hier en daar wat ruimte. Mijn XBMC start gewoon nu op naar Windows 7....wil ik 2D BD of een andere film in MKV, serie, muziek,etc.... bekijken start ik XBMC op; 3DBD-iso of 2DBD-iso gewoon met TMT6. Kortom..wil ik Oblivion (2013) in DTSHD 7.1 bekijken en lossless dan start de film rechtsreeks op vanuit XBMC zonder FBI warnings en in de juiste taal en subs....wat moet een mens nog meer hebben?   Ideaal was dat 3D ook nu nog ondersteund werd door XBMC....Gotham?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Opgelet Buddha, jij hebt het over BR.. Zoals ik...

Rho heeft het over BD!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
<blockquote data-author="BuDDHa" data-cid="6000" data-time="1376511403">Is zelfde h
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
LOL...kan er zelf niet meer aan uit...hoe je een forum toch vol kan zetten met zever...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
&nbsp;<blockquote data-author="BuDDHa" data-cid="6000" data-time="1376511403"> Is zelfde h
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Een BD-iso speelt toch gewoon hetzelfde af als je fysieke schijfje met menu's en extras! Is gewoon een image van je fysieke schijf op HDD! Ik had het dus over fysieke BD's en BD-isos!   gr33tz
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ik heb je bericht nog eens gelezen. Ja, dat klopt. Een iso speelt hetzelfde af als een BD. En die speel je dus met TMT. Dat is dus goed om te weten dat het daar goed mee lukt. Met volledige menu's? Maar je had het hoofdzakelijk over het verkleinen van de bestandsgrootte op je server door er enkel de film met de NL ondertiteling uit te halen en als een ander type bestand op te slaan. En die speel je af met de interne speler van xbmc. Wel, dat is dus net wat ik ook doe. Je speelt je BD's en BR iso's niet af met de interne speler, maar bent op zoek gegaan naar andere software. TMT blijkt hier dus wel wat aanhang te hebben. Die ga ik dus ook eens proberen om te zien of ik 'm fijner vind dan PowerDVD.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Stijn, word het is geen tijd om je admin power te gebruiken en topic te splitsen en in de juiste secties van het forum te verdelen?

Gaat echt een zootje worden als alles door elkaar blijft lopen denk ik. Mensen die in de toekomst gelijkaardige problemen gaan tegenkomen zullen aan deze discussie nooit wat hebben anders.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ja, het is waarschijnlijk beter om dit te splitsen en ergens een topic "Fysieke Bluray schijfjes afspelen met een htpc" onder " Mediaspelers & Media centers" te plaatsen.   Misschien een kleine opmerking daar omtrent: Ik zou het " Mediaplayers & htpc's" genoemd hebben. Maar dat is maar een persoonlijke voorkeur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
@ Rho   Sommige films ,meestal boxes, zoals Alien en Star Wars heb ik in full BD-iso staan met menu's omdat er ook extra BD's zijn met alleen maar extras erop! Andere films met weinig interessante extras zijn geript naar movie-only 1:1 met HD audio en NL subs, handig in XBMC...film start onmiddellijk op. Ook handig voor mijn dochter bvb. alle tekenfilms zijn geript met ENG/NL audio en NL subs, extra filmpjes zijn ook apart geript en worden ook herkend door XBMC. Rips speel ik af met de interne player, Full BD-isos met TMT-6 (je kan kiezen PowerDVD) met volledige menu's!   Ik hoop dat het voor jou nu duidelijk is!   Gr33tz
 
Laatst bewerkt door een moderator: