Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Voor mij is het nog allemaal redelijk nieuw, maar ik vind mijn installatie het beste klinken als ik mijn crossover op 100hz zet, toch zker en vast voor muziek zodat de sub wa sneller wordt aangesproken (muziek needs sub!) bluray moet ik nog wat testen! Men speakers zijn wel 90hz - 33hz.
Dit kan je inderdaad zeker als goede richtlijn gebruikenduboisph zei:Voor het plaatsen van stereo speakers wordt er doorgaans aangeraden om een gelijkzijdige driehoek te vormen tussen de luisterpositie en de speakers onderling.
Ik heb alles liggen voor REW: Behringer ECM8000 gekalibreerde mic, Behringer U-CONTROL UCA202 en een microfoonstatief (welke ik ook Adsy gebruik) maar ik heb het werken met REW vorig jaar opgegeven wegens te lang zitten klooien met instellingen en de redelijk steile leercurve...duboisph zei:Je kan ook een meetmicrofoon gebruiken om je ruimte beter in kaart te brengen met bv. REW. Een goeie keuze is de miniDSP UMIK-1. Deze werkt met elk OS rechtstreeks via USB.