• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Smartphone kiezen

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ook een moeilijke keuze. Die P7 is misschien initieel sneller maar de Nexus heeft een lichter OS (geen cunstom schil over de android, minder/geen bloatware). De camera is wel een stukje minder bij de Nexus en je hebt inderdaad maar 16GB geheugen (minus OS + apps). Da's al redelijk beperkt.

In mijn geval: de iPhone kiezen en dan verkopen gaat niet. Ik kan de phone namelijk regelmatig inruilen voor een nieuwe, maar dan moet ik wel de gekozen telefoon inruilen en niet een andere. Als de Google functionaliteit goed te integreren valt op een Windows Phone 8.1 dan wordt het de Lumia 930. Indien dat een zeer vervelende klus wordt dan kies ik de Galaxy S4. Ik vind dat die Galaxy vooral nadelen heeft, maar het enige voordeel dat ie heeft is dan wel een enorm voordeel. Hoewel ik toch nog overweeg te leren leven met de wat moeilijkere beschikbaarheid van de google apps. Ik zou gewoon vaker mijn SkyDrive kunnen gaan gebruiken ipv de Google Drive.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
De nexus is juist pakken sneller!

Enkel twijfels ivm batterij. S4 komt er nooit in. Nexus scoort pakken beter
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Waarom niet een LG G3?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Nog duurder! No! Max prijs is 200 euro
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
G2 dan :p. Krijgt ook update naar Android L.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
waar zie jij die g2 voor 200?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Waar zie jij de Nexus 5 voor €200? Dat de Nexus sneller zou zijn dan de Lumia durf ik betwijfelen (beiden hebben een Snapdragon 800 aan boord). Dat de Nexus 5 sneller is dan andere android telefoons vind ik niet verwonderlijk. Er zit namelijk geen fabrikant specifieke schil rond het OS. Blijft een feit dat die Nexus 5 een hele interessante telefoon is. Als ie in de keuze lijst had gestaan had ik niet getwijfeld.

Ah ja, het wordt dus de Lumia 930. Een collega heeft de voorloper en werkt al een hele tijd met Windows Phone + Google account en dat werkt prima volgens hem. Hij is er erg tevreden van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Goeie keuze. Is bij ons op het werk ook de standaard smartphone geworden onlangs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Gaat Windows Phone 8.1 dan eindelijk populair worden?
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Je zei de p7 is sneller en ik antwoord. Nee niet juist, net de nexus is sneller
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Nu hebben ze een extra keuze toegevoegd. De Galaxy S5!! Wat nu kiezen: Lumia 930 of de Galaxy S5. De S5 heeft android, een SD card slot en een snapdragon 801, maar de Lumia heeft een veel betere camera en een FM radio. En ik gebruik die camera wel redelijk veel. Ook de radio wordt wel gebruikt. Enige nadeel van de Lumia is het OS, als je Android gewoon bent. De GPS van de Lumia blijkt ook wel heel erg goed te zijn. En die gebruik ik ook vaak. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat de GPS op een S5 slecht is. De camera is wel echt duidelijk minder. Maar waarschijnlijk toch beter dan degene die ik nu heb.

Ik moet voor 17h beslissen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Samsung geeft al moeten toegeven dat de S5 niet hun sterkste model is. Vanaf de S6 komt er ook een totaal ander model. Zal dus snel een oud model zijn als de S6 een succes is. Teveel onbruikbare gadgets bij de S5 imo..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Omdat de camera op de S5 erg goed blijkt te zijn, ik het gemak van Android kan behouden, het beeldscherm van de S5 erg goed blijkt te zijn, de SoC erg goed is en de ondersteuning voor Android hier op 't werk beter is dan voor een windows phone heb ik toch de Samsung gekozen.

Die nutteloze features kunnen me weinig schelen. Ik moet de telefoon niet zelf betalen dus is de meerkost voor die dingen niet echt mijn zorg. Ik moet enkel kijken naar de dingen die hij wel goed doet.
 
Laatst bewerkt door een moderator: