• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Smartphone vragen :)

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Hoe wipe je een ipad zodat hij geen extern beheer meer heeft?
DFU mode geprobeerd maar helaas
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Wat is extern beheer? Als je kiest voor delete all settings en content is alles er af...

Nee das geen waar.
Extern beheer is dat het beheer bv door je werkgever wordt gedaan.
Maar met een delete all setiings, of terug nr fabrieksinstellingen of dfu mode, zit je nog steeds vast...

Voor er hier gezegd wordt , tis teken dat ge dingen doet die niet mogen vd firma

Ik doe dat extern beheer zelf ;)
Ook in het extern beheer heb ik de tablet eruit gegooid maar nog wil hij dit doen
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Ik denk dat ge via uw management software eerst uw iPad moet loslaten en dan pas wipen. En anders googlen
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Hoe wipe je een ipad zodat hij geen extern beheer meer heeft?
DFU mode geprobeerd maar helaas
Waarschijnlijk een supervisor profiel dan. Kan je naar uw profielen op de ipad gaan en het daar verwijderen? Je gaat wel uw wachtwoord nodig hebben van het profiel om het weg te doen.

Maar waarom wil je zelfs zo'n profiel voor thuisgebruik? Das alleen maar uw eigen kloten met meer werk :p
In iOS12 heb je genoeg standaard features om uw kinderen in het oog te houden.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Waarschijnlijk een supervisor profiel dan. Kan je naar uw profielen op de ipad gaan en het daar verwijderen? Je gaat wel uw wachtwoord nodig hebben van het profiel om het weg te doen.

Maar waarom wil je zelfs zo'n profiel voor thuisgebruik? Das alleen maar uw eigen kloten met meer werk :p
In iOS12 heb je genoeg standaard features om uw kinderen in het oog te houden.

ja een supervisor profiel
ik heb net die ipad gewiped, dus nee ik kan niet naar het profiel gaan, tenzij ik doorga met de installatie onder supervisor beheer

en nee ik wil geen zo'n profiel, daarom wil ik hem net weg he