Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Dan denk ik wel dat je er tevreden mee zal zijnZwemmen in zee is niet de bedoeling, mss sporadisch een keertje gewoon gaan zwemmen en dat lukt prima.
Die Garmin vind ik persoonlijk niet mooi. Ik heb nog niet alles gelezen maar het is duidelijk dat dit ontworpen is met de allergrootste nadruk op het sporten. Ik wil mijn watch allround gebruiken en ben gecharmeerd door al hetgeen de applewatch kan buiten de sportfuncties.
Ik gebruik momenteel de Apple muziek app betalend en die bevalt eerlijk gezegd prima. Deze zit ook weer mooi geïntegreerd in de Apple watch wat een plus is.
Nee , ik ben nog niet overtuigd om voor een andere te kiezen.
Idd. De mijne is 3 jaar oud en heeft saffierglas. Daar ziet ge nog geen schrammetje op en heb die dagelijks gedragen.Als het verkrijgbaar is zou ik saffierglas nemen. Saffierglas is uitermate krasbestendig. Je zal er na jarenlang gebruik geen krassen op zien.
Idd. Helaas niet. Pas wanneer de providers klaar zijn voor esim, komen die watches naar hier.Dus als ik het goed begrijp kan ik geen versie met saffiertjes kopen in BE? Dat is wel jammer dan...
Idd. Helaas niet. Pas wanneer de providers klaar zijn voor esim, komen die watches naar hier.
Maar helaas is er geen zicht op wanneer dat zal zijn
Jammer, eens je meer dan 500 euro uitgeeft voor een uurwerk zou je toch mogen verwachten dat je saffierglas krijgt. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je screenprotectors moet gaan kleven op je uurwerk...
Met alle respect, Ik krijg hier een beetje een "bose" gevoel bij....
Mijn vriendin heeft de gewone series 3 al een jaartje en dat scherm ziet er nog perfect uit hoor. Zolang je daar maar geen zotte dingen mee doet.Nu ni overdrijven e. Het is wel duidelijk intussen dat je niet echt een fan bent.
Er wordt wel heel erg geconcentreerd op wat de Apple watch niet kan of aan boord heeft.
Vergeet zeker ook niet te bekijken welke fantastische dingen hij allemaal wel kan!
Het verhaal van het saffier glas vind ik wel jammer maar zal is bekijken ivm screen protection.
Het is nu ook niet dat het zoooooo erg is als er een protector op je scherm hangt ofzo e.
Ik wacht ongeduldig de eerste reviews van gebruikers af en als ik in december nog steeds overtuigd ben zal ik hem tegen de kerstdagen bestellen , (als ik het wachten volhou) want mis wel een sportmaatje tijdens het lopen en fitnessen.
Op zich is het toch geen belediging om apple te vergelijken met bose, het zijn alletwee top brands ????
En uurwerk met plastic screenprotector over het scerm, of het nu een apple, samsung, of eender ander welk merk is, is voor mij not done. Gebruik die trouwens ook niet op mn gsm...