• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Smartwatch vs activity tracker vs sporthorloge

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Iemand die weet hoe ik mn garmin agenda in mn google agenda krijg.
Heb die gepubliceerd van garmin en dan toegevoegd in google, maar komt precies niks in

Tweede vraag. Weet iemand hoe ik een eigen trainingsplan maak? Lukt me ook niet. Ik kan wel losse workouts maken , maar hoe maak ik daar dan een plan van en zet die in mn agenda?

Derde vraag: mn VO2 max schatting, klopt langs geen kanten denk ik. Ik kom op 38 !!! en zit op fitness leeftijd van 53 !
Mn fysiek is beter dan die van mn vrouw en die komt op leeftijd van 28 uit en ik ben ouder ;)
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ben op zoek naar een sport watch, en dan vooral voor GPS tracking, dus belangrijkste is zeker de GPS nauwkeurigheid en vooral ook gebruik van maps op de horloge. Zelf aan het kijken naar een Garmin Fenix 6 Pro maar de prijs is natuurlijk hoog. Twijfel tussen deze en de Apple Watch Series 5 maar deze laatst heeft vooral een mijn gebruik een te korte batterijduur.

Bij AS Adventure kan ik wel mijn eco-cheques gebruiken dan gaat er nog eens 250€ af, wat de aanschafprijs voor die Garmin wel ietsje aantrekkelijker maakt :)

Zijn er nog alternatieven ?
 
Laatst bewerkt:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Ik denk dat je met de Garmin fenix pro een goede keuze hebt gemaakt. Mischien de versie met saffier glas nemen? De marq serie is nog beter maar kost wel een pak meer.
Wat sport features betreft kan ie meer en doet ie de dingen ook beter dan de Apple, dus je bent appels met peren aan het vergelijken :)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Absoluut voor garmin gaan! je pakt wel al een dure vind ik.
Vivoactive of venue niets?

Gisteren voor vriend ook net ene besteld, de vivoactive 4s met gouden rand voor zn vrouw
Wat een mooie watch !
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Die vivoactive doet geen map, toch niet via een omweg en omslachtig, en aangezien maps heel belangrijk voor me is valt deze meteen af.