Rustig aan jongenSkank zei:Sorry maar das echt bullshitIk heb nergens problemen.... met wifi
Het is het toestel zelf die problemen heeft met airplay
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Rustig aan jongenSkank zei:Sorry maar das echt bullshitIk heb nergens problemen.... met wifi
Het is het toestel zelf die problemen heeft met airplay
Ik heb geen Sonos hardware. Gewoon AppleTV en AirPlay naar mijn 2 denon receivers.mysteryliner zei:Dacht dat airplay nog niet uit de alpha testing gegroeid was bij sonos?
Heb het niet over binnen de sonos app liedjes op uw telefoon afspelen.. Maar daadwerkelijk die airplay functies. ....geen idee wat de voordelen zijn, maar hier zijn ooit mensen die precies zot worden van airplay functies
@broodro0ster zit jij ook in sonos app alpha? Of beta HW?
Daar hebben we het al eens over gehad heSkank zei:Ja 1 liedje Ik ben er echt geen voorstander van Ik laat liever het toestel zelf afspelen ipv alles via air
Tiens, bij mij staat dat gewoon tussen m'n services hoor .... ohh ... euh ... sorry...Skank zei:Ik kan spotify niet toevoegen aan mn sonos. Ik zie de optie toevoegen muziekservice niet meer, ook niet onder instellingen Wat nu Herinstallatie lost niks op
Vreemd? Kijk eens of dit vanop een computer op de Sonos App. wel lukt.Skank zei:Ik kan spotify niet toevoegen aan mn sonos. Ik zie de optie toevoegen muziekservice niet meer, ook niet onder instellingen Wat nu Herinstallatie lost niks op
Bluesound node Kopen?Skank zei:Ik kan spotify niet toevoegen aan mn sonos. Ik zie de optie toevoegen muziekservice niet meer, ook niet onder instellingen Wat nu Herinstallatie lost niks op
Vreemd ik heb de laatste versie van de iOS en Mac apps, en hier staat de "Add Music Services" gewoon nog steeds in de lijst.Skank zei:Ik kan spotify niet toevoegen aan mn sonos. Ik zie de optie toevoegen muziekservice niet meer, ook niet onder instellingen Wat nu Herinstallatie lost niks op