Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
sub per sub zal ook wel werken als je ze erna in REW op elkaar gaat leggen om een idee te krijgen als een bepaald gat wil opvullen oid.Skank zei:Om te tesTen.. Ik dacht v de 2 suBs op mn versterker aan te sluiten en dan de test zoals voordien te doen maar dan hoor ik ze samen?
Ik wil ze afzonderlijk te kunnen zien toch en zo op elkaar kunnen leggen?
Ofwel doe ik sub per sub.. Maar waarom splItten?
Wie is "hij" ? Je AVR/Receiver ? Heeft die 2 sub-outs ? Tja, ik zou eerst moeten *zonder* je AVR ertussen , dus vanuit laptop/REW signaal rechtstreeks op je sub(s) en dan heb je natuurlijk Y-stukje vandoen als je een meting wil doen met de 2 subs tegelijk.Skank zei:Mm k beide.
Maar dan heb ik zo'n splItter nodig of Gaat hiJ ze automatisch nr beide sturen?
Zoiets ? Dit is achterbroodro0ster zei:Instellingen op de sub zien er goed uit. Heb je ook een grafiek tot 200hz met logaritmische schaalverdeling?
ok nieuwe screenbroodro0ster zei:</woltlab-metacode>Uw schaalverdeling is echt vreemd en de kwaliteit van de screenshots is niet zo goed waardoor ik de getalletjes niet kan lezen.
Gebruik het gewoon het camera icoontje in REW om afbeeldingen te maken van uw grafieken, dat is veel duidelijker af te lezen![]()
Stel al limiten 15-200hz in en 45-100db. Kan je daarmee eens meten?
En meet je met een crossover van 80hz zonder fronts of het LFE kanaal? Want ik vind het vreemd dat die bult daar op het einde van uw grafiek is.