• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Surround sound set voor in toekomstige woning.

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
LMS/daphile icm ipeng en je bent vertrokken - edoch, wel wat config settings te doen soms, maar ben je voor uw streamers niet merkgebonden
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
En ik raad Bluesound aan

De FB had eerder te maken met de kombinatie denon /sonos. Als een dan toch een denon reciever zou nemen, is het maar een kleine stap om die uit te breiden met een of twee heos speakers. Je hebt dan een multiroom oplossing zonder de extra kosten van sonos en een betere integratie met de reciever.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Gezien je bezig bent over een nieuwbouw raad ik aan sowieso al kabels te leggen voor 5.1 of zelfs hoger in je luisterruimte/living. Wat je daarna dan doet voor setup maakt niet veel uit want de voorbereiding is er. Je zal ook geen problemen hebben met kabels weg steken want dit ligt allemaal mooi klaar.

Als je nu versterker koopt en begint met een 2.1 kan je nadien nog boxen bij kopen. Gewoon langzaam uitbouwen. Rome stond er ook niet op 1 dag ;-)
 

NieuwbouwSetup

New Member
8 okt 2019
3
0
4
34
Gezien je bezig bent over een nieuwbouw raad ik aan sowieso al kabels te leggen voor 5.1 of zelfs hoger in je luisterruimte/living. Wat je daarna dan doet voor setup maakt niet veel uit want de voorbereiding is er. Je zal ook geen problemen hebben met kabels weg steken want dit ligt allemaal mooi klaar.

Als je nu versterker koopt en begint met een 2.1 kan je nadien nog boxen bij kopen. Gewoon langzaam uitbouwen. Rome stond er ook niet op 1 dag ;-)
das wat ik momenteel gedaan heb, voor de 5.1 liggen de voorzieningen voor alle boxen.

nogmaals dank allemaal voor de input !