nas is ondertussen up and running. Heb van die verkoper heel de avond uitleg gekregen en heeft alles mee helpen opzetten, mooi gebaar en erg nuttig. Enige probleem dat ik thuis nog ondervond was de snelheid van overdracht maar dit was te wijten aan een goedkoop netwerkkabeltje. Nu kopieer ik bestanden tegen 75mb/sec. Zalig. Nu zit ik nog met het probleem dat ik aan de ht momenteel een router zonder gigabit heb hangen. Zoals 1 van de leden aangaf plaats ik hier best een gigabit switch? wil nu wel ineens het juiste kopen dus wat doe ik hier best, een switch of een router. Er moet rekening mee gehouden worden dat ik via deze weg ook een draadloos signaal nodig heb. Ik vermoed dat ik dus best een draadloze gigabit router koop? Ik weet niet of een gigabit switch bestaat die een draadloos signaal uitzend? Maw. Wil ik niet meer kopen dan nodig. De draadloze router die ik tot op heden had staan werd eigenlijk als switch gebruikt.
ben echt ferm tevreden met de aankoop! Al wat liggen testen om bd25 te streamen en gaat probleemloos op het eerste zicht, nog wle geen volledige film bekeken.
ds audio heb ik ook kunnen instellen om via dlna te bedienen, de nas heeft ook een vast ip.
Morgen is het vrouwke ganse dag weg met de dochter, dat word ganse dag op ontdekkingstocht gaan.