• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Tattoo fanaten?

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Zijn er mensen met tattoos op het forum?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Met alle respect maar tattoos vind ik lelijk! Stel je je eigen voor binnen 20 jaar , verkleurd en precies vlekken op je vel! Geef dan liever mijn geld aan HT waar ik wel iets aan heb!   gr33tz
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
Liever piercings eigenlijk :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Liever piercings eigenlijk
1f61b.png
  Ja voor jou een 'Prins Albert'
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
 

Bijlagen

  • piercing24dn6303.jpg
    128,2 KB · Weergaven: 419
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
Ik zie zelden mooie tattoo's eigenlijk. Idem voor piercings eigenlijk.   M'n vrouw heeft ook een tattoo.. en die wil ze zelf eigenlijk liever kwijt.   Voor mij stoort het niet, maar mooi vind ik het niet.   Een piercing (klein) vind ik eigenlijk 10x sexier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
Das ene door je eikel! :eek:
  ah no thx   Nee bij mezelf liever niks. Geen tattoo , geen piercing. Bij een vrouw, liever een piercing dan tattoo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik ben dan wel weer fan maar er zijn zoveel slechte "vakmannen" , als je ziet hoe slecht sommige tattoos van tijd geplaatst zijn.

Ikzelf ben helemaal verliefd op de polynesische stijl, hierin kan je zoveel symboliek steken waarvan bijna enkel jij de mening kent!

Ik ben ook geen fan van bv een long sleeve, zal nooit men arm volledig vol zetten.

En dan zie je de klassieke fouten e, mensen die er op jonge leeftijd te snel 1 zetten en er enorm spijt van krijgen, ik was zelf een slachtoffer
263a.png
, gelukkig heb ik de beste artiest van belgie gevonden die ze heel goed heeft kunnen wegwerken in een nieuwe tattoo waar ik wel heel goed over nagedacht had, kan ook moeilijk anders met een gemiddelde wachttijd van 1 jaar.

Toch nog andere mensen die er zelf hebben?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.728
420
98
Earth
Dat vraagt om een foto he djaxx :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Heb er zelf eentje, ongewild en op jonge leeftijd. Ooit met een rotring 0,25 tijdens tekenlessen in school tsjak in mijn wijsvinger en dat gaat er dus nooit meer uit. Niet echt een tattoo maar er kwam toch inkt aan te pas
263a.png



En een mooie tattoo, ja dat kan me wel bekoren eigenlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Spellingsproblemen:  
itsget.jpg
misspelled-tattoos-12.jpg
98fb66b1-e937-425f-8ea4-d4338fafa5a7.jpg
3559bc5faf15075228023f63e934fab4.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Tattoo's kunnen echt wel prachtig zijn en het label "marginaal" serieus overstijgen, zodat het bijna kunst genoemd kan worden. Het probleem is echter dat 3/4 van de mensen, die een tattoo hebben, eerder onder het label "marginaal" passen.   Zoals Djaxx ook al aangaf, hangt veel ook af van welke artiest je kiest. 3/4 zal bij de artiest om de hoek langsgaan en graag 100€ neerleggen voor "nen tribal" of eender welke andere kermistattoo.


Als je zoiets doet moet je gewoon goed nadenken. Niet alleen of je het binnen 20 jaar nog knap gaat vinden maar ook wie je jouw lichaam toevertrouwd en wat je op je lichaam wilt.   Ikzelf heb er geen maar denk er wel al lang over na. Allicht komt het er ooit wel eens van maar dan zal het iets persoonlijks zijn, iets wat symbool staat voor mijzelf/mijn leven/mijn naasten. Mijn beste vriend heeft ook een tattoo, gans zijn scheenbeen en wreef, in Polynesische stijl. Daar zit enorm veel symboliek in en is zeker en vast niet marginaal te noemen. Zijn volgende project is trouwens gans zijn rug, opnieuw vol met symboliek, maar dan in een totaal andere stijl.   Als je er goed over nadenkt en je tattoo soigneert zoals het hoort, heb je voor de rest van je leven een prachtig kunstwerk op je lichaam! Het probleem is echter dat 3/4 dit niet doet met als gevolg dat elke getattoeerde als marginaal bestempeld wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Dat zou ik ni beter kunnen gezegd hebben
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ik heb er zelf geen maar ik vind het wel mooi. Waarom ik er zelf geen heb? Ik kan niet kiezen en als je fout kiest hang je er aan vast. Ik had altijd het idee van er meerdere te willen en dan binnen 1 genre te blijven, maar ik vind meerdere stijlen mooi en heb nooit kunnen kiezen welke ik nu het mooiste vind. Ik denk dat het old-school is, maar new-school of oriëntaals (vooral Japans) vind ik ook erg mooi. Een tribal zou ik nooit zetten. Lettering is ook mooi als de boodschap ook echt iets (persoonlijk) te betekenen heeft.   Het komt er misschien nog ooit van.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Zal de mijn is posten als ze klaar is.

Eerst binnen twee weken nog 6 uurtjes.
 
Laatst bewerkt door een moderator: