Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Dat is veruit het belangrijksteBen er in elk geval erg content mee
Ik vind die kleine dingen juist niks. Zet dan geen tattoo he. Djaxx: Netjes gedaan. Lekker strakke lijnen en de hoekjes zijn mooi strak.Heeft wel iets maar ik vind het teveel...
Kijk, daar is bij nagedacht. Niet zomaar wat zwart op je lichaam laten zetten. Top!Jawel zit volledig vol met betekenis. Echt teveel bijna om op te sommen. Turtle op de rug bv is gevorm door het teken voor meisje in polynesian en met de m in verwerkt, eerste letter van mijn dochter haar naam.
de token binnenkant bovenarm staat voor mij bovenaan daaronder verbonden met de tiki die mijn vriendin voorstelt die op haar beurt verbonden is met een hartje aan tiki die mijn dochter voorstelt. Beide met ogen dicht daar mijn tiki met open ogen over hen waakt
De driehoeken zijn haaietanden die kracht voorstellen.
De band bovenaan schouder is de levensband die de schepping en evolutie voorstelt. Zitten ook levensgenieterssymbolen in.
Zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Ik vind die kleine dingen juist niks. Zet dan geen tattoo he.
Djaxx: Netjes gedaan. Lekker strakke lijnen en de hoekjes zijn mooi strak.
En het resultaat vind ik zeker wel geslaagd. Zeker omdat je er zelf betekenis in gestoken hebt die voor jou belangrijk is.Ieder zen ding, jij moet er ook helemaal niets kunnen uit maken. Die tattoo is voor mij, ik moet er aan uitkunnen. Enige reden waarom ik ze post is omdat Rho het resultaat graag wilde zien.