Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
ook niet met pihole of adguard?Ja dat ga je er niet uit krijgen met HA
What i watch waar is de tijd...Trakt zeker nog altijd in gebruik hier, en ondertussen ook reeds 7 VIP member. Nu dat Whatiwatch op apegapen ligt is Trakt sowieso voor mij nu de enige echt bron voor mijn kijkgedrag.
En voor Plex gebruik jij waarschijnlijk uw VIP licentie?Wat Netflix betreft en mijn vorige link, dat is alleen als je via een browser iets bekijkt. Plug-ins om te scrobblen ligt natuurlijk aan de kant van de aanbieder en ik zie het Netflix en Disney niet snel doen. Crunchyroll wat ik gebruik om bepaalde anime series te bekijken heeft ook geen Trakt plug-in, dan moet je handmatig de aflevering als bekeken zetten.
Ik snap wel dat ze voor die 2% geeks daar geen tijd insteken. Al die ontwikkelingen maken en onderhouden kost geld.Ja traktflex voor netflix, maar idd enkel via browser.
Echt beu dat netflix en disney enz, niet zelf scrobblen, ik snap niet waarom ze dit weigeren eigenlijk, zou alleen maar een pluspunt zijn.
Kan dus niet helaas, enkel vanuit kodi, plex, emby etc etc maar geen streaming diensten..
Doet me dan weer twijfelen voor trakt te blijven gaan, manueel elke netflix show toevoegen, pfff
Het toevoegen aan sonarr/radarr wil ik echt user friendlier voor de mensen in huis hier, dus daar zoek ik nog een manier voor.
Of toch via eigen account trakt... kben er nog niet uit.
Via organizr en zo naar de addon gaan en dan naar film toevoegen vind ik een te grote omweg, dat moet echt veel userfriendlier kunnen.