• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Trakt.tv

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Zopas mail gehad dat ze mn oude account kunnen heractiveren, maar zal toch de propere gebruiken
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Er is voor de Trakt site een iPhone app op komst, momenteel wel alleen beschikbaar voor de VIP leden.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Trakt schakelt over naar TMDB (themoviedb.org) voor serie data ipv TVDB (thetvdb.com) en dat lijkt me maar logisch met hoe TVDB zich de laatste tijd gedraagt

Blog artikel
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Heb de indruk dat ik voor kodi soms ook beter themoviedb gebruik. Want sommige series wil hij echt niet vinden of blijft de verkeerde nemen. Ondanks een link in een nfo file...
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ook al een paar keer voorgehad. Themoviedb deed vroeger alleen films, en heb daar voor vele eerder obscure films Nederlandse omschrijving aan toegevoegd. Ben wel blij dat ze nu ook series ondersteunen en gewoon een vriendelijker beleid hebben dan thetvdb. Interface werkt ook beter op TMXB om afleveringen toe te voegen.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Zijn jullie nog actief op trakt.tv?

Wonder bij wonder maar blijkbaar synct dit nog altijd bij mij.
Ik ga dit es heroppakken :)

Dit kan overigens ook gecombineerd worden met home assistant.
En, blijkbaar kun je ook je list toevoegen aan sonarr/radarr zodat deze automatisch download.
Moet je ze niet meer zoeken op server zelf, maar kun je gewoon via de trakt tv app zoeken
Handig voor mn kids..
Misschien moet ik voor hen een aparte account opzetten.

Of is er ook ervaring met multiple users in trakt?
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Trakt zeker nog altijd in gebruik hier, en ondertussen ook reeds 7 VIP member. Nu dat Whatiwatch op apegapen ligt is Trakt sowieso voor mij nu de enige echt bron voor mijn kijkgedrag.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Trakt zeker nog altijd in gebruik hier, en ondertussen ook reeds 7 VIP member. Nu dat Whatiwatch op apegapen ligt is Trakt sowieso voor mij nu de enige echt bron voor mijn kijkgedrag.
What i watch waar is de tijd...
7 vip?

Kun je trakt ook koppelen met netflix? En/of disney + ?

Ik zoek nog een manier om dingen die ik in mijn watchlist zet, automatisch te laten "zoeken" door radarr/sonarr.
Ik wil ook een notificatie zodra die klaar is.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Geen idee wat Netflix en Disney+ betreft, heb geen van beide, maar er schijnt wel iets te zijn voor Netflix

Heb Trakt ook niet verbonden met Sonarr/Radarr, dus zoeken wat ik wil voeg ik manueel zelf toe.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Mijn Plex server is gestopt met scrobblen. Iets met de plug-in die niet meer ondersteunt wordt…
Is er eigenlijk ook een manier om te scobblen van uit streaming apps zoals Disney en Netflix?
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Wat Netflix betreft en mijn vorige link, dat is alleen als je via een browser iets bekijkt. Plug-ins om te scrobblen ligt natuurlijk aan de kant van de aanbieder en ik zie het Netflix en Disney niet snel doen. Crunchyroll wat ik gebruik om bepaalde anime series te bekijken heeft ook geen Trakt plug-in, dan moet je handmatig de aflevering als bekeken zetten.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ja traktflex voor netflix, maar idd enkel via browser.
Echt beu dat netflix en disney enz, niet zelf scrobblen, ik snap niet waarom ze dit weigeren eigenlijk, zou alleen maar een pluspunt zijn.
Kan dus niet helaas, enkel vanuit kodi, plex, emby etc etc maar geen streaming diensten..

Doet me dan weer twijfelen voor trakt te blijven gaan, manueel elke netflix show toevoegen, pfff


Het toevoegen aan sonarr/radarr wil ik echt user friendlier voor de mensen in huis hier, dus daar zoek ik nog een manier voor.
Of toch via eigen account trakt... kben er nog niet uit.
Via organizr en zo naar de addon gaan en dan naar film toevoegen vind ik een te grote omweg, dat moet echt veel userfriendlier kunnen.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Wat Netflix betreft en mijn vorige link, dat is alleen als je via een browser iets bekijkt. Plug-ins om te scrobblen ligt natuurlijk aan de kant van de aanbieder en ik zie het Netflix en Disney niet snel doen. Crunchyroll wat ik gebruik om bepaalde anime series te bekijken heeft ook geen Trakt plug-in, dan moet je handmatig de aflevering als bekeken zetten.
En voor Plex gebruik jij waarschijnlijk uw VIP licentie?
Ja traktflex voor netflix, maar idd enkel via browser.
Echt beu dat netflix en disney enz, niet zelf scrobblen, ik snap niet waarom ze dit weigeren eigenlijk, zou alleen maar een pluspunt zijn.
Kan dus niet helaas, enkel vanuit kodi, plex, emby etc etc maar geen streaming diensten..

Doet me dan weer twijfelen voor trakt te blijven gaan, manueel elke netflix show toevoegen, pfff


Het toevoegen aan sonarr/radarr wil ik echt user friendlier voor de mensen in huis hier, dus daar zoek ik nog een manier voor.
Of toch via eigen account trakt... kben er nog niet uit.
Via organizr en zo naar de addon gaan en dan naar film toevoegen vind ik een te grote omweg, dat moet echt veel userfriendlier kunnen.
Ik snap wel dat ze voor die 2% geeks daar geen tijd insteken. Al die ontwikkelingen maken en onderhouden kost geld.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Nee ik gebruik Infuse Pro op mijn Apple TV als mediaspeler voor mijn Plex server en Infuse heeft gelukkig Trakt scrobbling ingebouwd. Infuse kan als backend ook Emby of Jellyfin gebruiken.

Voor mij is de Apple TV 4K mediaspeler met Infuse Pro gewoon de ideale combi. Features welke Infuse heeft kan je hier vinden
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Kun je via die infuse ook netflix zien? Dus om op die manier om te werken qua scrobbling nr trakt?
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Nee dat is puur een mediaspeler frontend voor Plex, Emby of Jellyfin