• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Trakt.tv

Nee ik gebruik Infuse Pro op mijn Apple TV als mediaspeler voor mijn Plex server en Infuse heeft gelukkig Trakt scrobbling ingebouwd. Infuse kan als backend ook Emby of Jellyfin gebruiken.

Voor mij is de Apple TV 4K mediaspeler met Infuse Pro gewoon de ideale combi. Features welke Infuse heeft kan je hier vinden
Die app ziet er wel goed uit. En 10euro/jaar voor pro valt ook goed mee.
Voorlopig heb ik 2 ShieldTV's waarmee ik goed uit de kom. En eigenlijk maar 1 nodig want de HT is nog lang niet af.

Na negen jaar VIP lid te zijn geweest op Trakt.tv de boel maar opgezegd. Zou normaal een mail moeten gekregen hebben van hun een tijd geleden met een prijsaanpassing maar heb die blijkbaar gemist. VIP prijs gaat van $30 naar $60 voor een jaar, dat is dus los een verdubbeling en voor mij een brug te ver.

Dan ook maar voor mijn kijklijst de self-hosted route genomen en Yamtrack geïnstalleerd op mijn Unraid server en alles van Trakt.tv daarin netjes kunnen importeren.

Helaas om Plex te verbinden met Yamtrack—zodat wat gekeken wordt automatisch wordt gelogd—heb je een dure Plex Pass nodig dus binnenkort ook maar eens overstappen op Jellyfin want deze kan ook met Yamtrack verbinden.

Om bij te houden wat je hebt gekeken moet je geen Trakt VIP lid zijn, dit werkt ook met de gratis versie.

Back
Bovenaan