Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Here we go againZoveelste bug
Lol ik heb niks van bugs...
here we go again inderdaad 1. jij hebt het niet dus hoe kan je dan meepraten? 2. wie zegt dat het aan trakt.tv ligt en niet aan het forum of aan een verkeerde input bij hem (niet dat ik dat laatste beweer, vooraleer dit uit mijn mond gehaald wordt) 3. ik heb geen bugs, kan dit dan niet , en wat is daar verkeerd aan dat ik dat zeg? het is gewoon even zoeken, hoe juist in te stellen.. ga nu weer geen zinloze discussie aan Maar los daarvan, ben wel overtuigd dat er bugs inzitten, ongetwijfeld, bij elk programma zitten er bugs.. ik heb er alleen geen last van... kan ook moeilijk anders dan dat er bugs inzitten, als er constant dingen toegevoegd worden... Ik wil gewoon deze keer een BRON of hoe hij erbij komt van "zoveelste bug" want ik merk er niks van niks meer niks minder dus aub geen zinloze discussie en zeggen van, je kan toch moeilijk beweren dat het goed werkt, als je totaal niet weet waarover het gaat...Here we go again, je kan toch moeilijk beweren dat het goed werkt als je al enkele dagen met verschillende mensen moet gaan zoeken en het dan nog niet in orde komt?
Stefaan, je moet eens een film EN een serie aanduiden als gekeken, dan werkt het wel (bij mij toch).