• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Trakt.tv

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
LOL, tja 'k geef het op.


Een zoveelste bug in trakt     Gisteren ook aangemeld met drie andere namen, want dacht h
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Zoveelste bug

Lol ik heb niks van bugs...

Maar kvind het wel raar , kreeg nooit iets te zien van jouw activiteit op trakt...

En gisteren plots 4 in 1 keer lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Zoveelste bug

Lol ik heb niks van bugs...
Here we go again
263a.png
, je kan toch moeilijk beweren dat het goed werkt als je al enkele dagen met verschillende mensen moet gaan zoeken en het dan nog niet in orde komt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Here we go again
263a.png
, je kan toch moeilijk beweren dat het goed werkt als je al enkele dagen met verschillende mensen moet gaan zoeken en het dan nog niet in orde komt?
  here we go again inderdaad 1. jij hebt het niet dus hoe kan je dan meepraten? 2. wie zegt dat het aan trakt.tv ligt en niet aan het forum of aan een verkeerde input bij hem (niet dat ik dat laatste beweer, vooraleer dit uit mijn mond gehaald wordt) 3. ik heb geen bugs, kan dit dan niet , en wat is daar verkeerd aan dat ik dat zeg?   het is gewoon even zoeken, hoe juist in te stellen.. ga nu weer geen zinloze discussie aan     Maar los daarvan, ben wel overtuigd dat er bugs inzitten, ongetwijfeld, bij elk programma zitten er bugs.. ik heb er alleen geen last van... kan ook moeilijk anders dan dat er bugs inzitten, als er constant dingen toegevoegd worden...   Ik wil gewoon deze keer een BRON of hoe hij erbij komt van "zoveelste bug" want ik merk er niks van   niks meer niks minder dus aub geen zinloze discussie en zeggen van, je kan toch moeilijk beweren dat het goed werkt, als je totaal niet weet waarover het gaat...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Stijn het ligt wel degelijk bij Trakt en niet hier aan het forum. Dat was al een tijdje duidelijk. Ben in ieder geval blij dat je m'n computer kwaliteiten zo hoog inschat
1f914.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Blijkbaar wel ja. (Bij trakt)

Ik heb niks gezegd over je pc kwaliteiten..

Iedereen kan es missen.. Of je nu goed bent in pc of nie

Daarom ook dat ik dat zeg: niet dat ik dat beweer vooraleerhet uit mn mond gehaald wordt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Stefaan, je moet eens een film EN een serie aanduiden als gekeken, dan werkt het wel (bij mij toch).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Kijk ook es in je instellingen van Trakt in XBMC!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Los van de banner, ik wil jullie eigenlijk graag allemaal volgen op trakt.tv Misschien de namen in eerste post zetten? ok voor jullie?   Buddha, wil je mij even toevoegen in trakt.tv Ik gebruik ook een app, en daar is het wel leuk als ik jou kan bekijken (niet verkeerd opvatten lol)   christof, hoe noem jij op trakt.tv?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Chr1st0f
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Ik heb maar 76 films op Trakt.tv en in XMBC heb ik er veel meer. Als ik in XMBC naar Trakt ga, dan ik krijg ik de melding dat er 33 films worden toegevoegd, maar deze verschijnen toch niet in Trakt. Iemand een idee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Opgelost, ik had als scraper MovieMeter.nl ingesteld, blijkbaar niet zo'n goed idee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
staat je sync volledig aan?   ah ok opgelost :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Stefaan, je moet eens een film EN een serie aanduiden als gekeken, dan werkt het wel (bij mij toch).

Heb films en series al gekeken aangeduid maar blijft toch op zwart. Enig verschil dat 'k nu meteen kan bedenken is, jullie gebruiken XBMC en duid manueel aan. Vanavond maar eens testen met de Raspberry Pi en zien wat dat oplevert. Lijkt me eerder sterk dat het daaraan ligt maar toch proberen waard.


Anders wordt het die API doorspitten zeker op trakt.tv
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
LOL werkt nu wel, blijkbaar werkt het alleen als je checkin en daarna checkout doet, en niet als je gewoon via Seen aanduid dat je de film/tv-serie gezien hebt. Niet echt gebruiksvriendelijk maar kom het werkt.   En nee Seven Men from Now heb 'k niet gezien, dat is een eeuwigheid en
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Aha mooi zo! Seen is gewoon om te markeren wat je vroeger gezien hebt.. niet wat je net gezien hebt i know misschien betwistbaar ge zegt da nu ga ge seen gebruikt hebt
1f609.png
  je moet idd beginnen met kijken en dan stoppen met kijken en niet gewoon zeggen, ik heb hem gezien... seen dus gebruiken om te zeggen van: ik heb die en die en die en die en die... films gezien (en dan is je banner ook useless,, want wat moet hij dan tonen?) snapie :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Hummm Trakt is de laatste dagen toch serieus het noorden kwijt sinds ze aan de database hebben zitten prutsen. Hebben ze dat daar wel vaker ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Hoe bedoel je? Ik merk niks
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Dan heb je het niet echt gebruikt. Ze hebben database onderhoud gedaan, maar denk dat er iets fout is gelopen want ze zijn er toch 2 dagen mee bezig geweest. Mijn banner is momenteel ook naar de knopen, zou tegen deze avond ook moeten opgelost zijn ... hoop 'k
 
Laatst bewerkt door een moderator: