• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Trakt.tv

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Heb mij ook een accountje aangemaakt. Ik ben te vinden onder sadomien (heb een aantal van jullie al toegevoegd). Nu nog die banner in orde krijgen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Hmm banner werkt nog niet zo goed precies... Zie hem wel maar met nog een deel tekst voor...   Edit: Aangepast. Hopelijk nu ok en blijft het ook ok
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Hoe heb jij het kunnen fixen?   Want bij mij wil het maar niet lukken precies..   Hmm. Nu is het mij wel gelukt precies
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Ik zie de banner bij jou in ieder geval staan. Ik heb wel slechts een gedeelte van de code gekopieerd ipv de ganse code die je op trakt kon vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
[quote sadomien [/quote]

Verborgen verlangens?
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Sam, mag ik even je nick op trakt.tv, dan volg ik je
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Verborgen verlangens?
1f609.png
Die sado in mijn nick? Heeft er niets mee te maken hoor
1f609.png
Nick is gewoon een samenraapsel van mijn voornaam en een stuk van die van mijn vrouw.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Misschien een domme vraag maar is het normaal dat je, als je via XBMC een film opstart, je steeds bij de film moet inchecken op de website van Trakt? Ik had verwacht dat dit automatisch zou kunnen... Zou mij eigenlijk verbazen dat dit niet automatisch kan maar momenteel heb ik er, eerlijk gezegd, nog niet echt naar gezocht. Ben momenteel druk bezig met al mijn media (films, muziek, series, foto's) aan 't bijwerken qua tags etc...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Nee.. Ik start mijn XBMC op en automatisch ben ik daar dan op ingelogt. Net zoals dat ik automatisch inlog bij MyEpisodes. Wanneer ik dan een aflevering gezien heb zal die automatisch als bekeken aangeduid worden... Alles gaat dus automatisch. Ik vind wel dat het soms traag gaat. Ik heb de optie aan staan om telkens een score op te geven voor de film/serie dat ik gezien heb. Maar dat wil soms al eens blijven hangen helaas.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Hmm binnenkort dan maar eens bekijken. Eerst al mijn films nog door Ember laten gaan en alles dubbel checken *zucht*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ember? Gebruik ik niet hoor. Gewoon xbmc
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Nog mensen hier die opmerken dat hun Trakt banner op het forum niet bijster goed wordt bijgewerkt. Was zo met het oude forum maar nu ook nog altijd.

Lijkt me zelfs niet eens aan trakt te liggen, want banner klopt wel op htforum.nl

Ga eens controleren of ik verschil zie hoe ik dit op beide forums heb ingesteld, de code in handtekening dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
StefaanD zei:
Nog mensen hier die opmerken dat hun Trakt banner op het forum niet bijster goed wordt bijgewerkt. Was zo met het oude forum maar nu ook nog altijd.
Zal aan traktTV liggen denk ik, betwijfel of externe afbeeldingen ook worden gecached..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Had mijn antwoord nog aangepast.

Ligt haast zeker niet aan Trakt, want banner op htforum klopt dan weer wel. Heb net code in handtekening op beide forums gelijk gezet en toch klopt het hier niet.

Als ik het zo bekijk lijkt het wel alsof Trakt hier één dag achterop loopt. Laatste wat hij toont is van dinsdagavond en niet wat ik gisteren bekeken heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
StefaanD zei:
Had mijn antwoord nog aangepast.

Ligt haast zeker niet aan Trakt, want banner op htforum klopt dan weer wel. Heb net code in handtekening op beide forums gelijk gezet en toch klopt het hier niet.

Als ik het zo bekijk lijkt het wel alsof Trakt hier één dag achterop loopt. Laatste wat hij toont is van dinsdagavond en niet wat ik gisteren bekeken heb.
+1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
imgnocache is blijkbaar niet toegelaten als BB code of wordt niet ondersteund want op die manier zou ik het eventueel kunnen oplossen.

Zou wel eens te maken kunnen hebben met caching van beelden op forum niveau.
 
Laatst bewerkt door een moderator: