• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

TV buiten?

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth

Sphinx zit je al verder met retrospect?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Nee. Moet het nog altijd configureren. Ga het vanavond eens bekijken
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Ja... maar ik mag hopen dat er ooit eens eens Office uitvoering op iOS komt die kan tippen met die op Android... voorlopig is het maar zielige bedoening.
de app van het kmi op iOS een ramp op Android veel beter.
Pdf lezer op Android vind ik beter dan iOS, filesharing idemditto ...

Desondanks zou m’n iPad niet meer willen inruilen voor een Android tablet 😁,wat gsm’s betreft blijf ik toch wel aan Android vasthouden..
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Amai, dat was ook een laatkomer voor Android 🤪
ik snap je reactie niet, is niet voor android maar kodi

Ja... maar ik mag hopen dat er ooit eens eens Office uitvoering op iOS komt die kan tippen met die op Android... voorlopig is het maar zielige bedoening.
de app van het kmi op iOS een ramp op Android veel beter.
Pdf lezer op Android vind ik beter dan iOS, filesharing idemditto ...

Desondanks zou m’n iPad niet meer willen inruilen voor een Android tablet 😁,wat gsm’s betreft blijf ik toch wel aan Android vasthouden..
idem
hoewel ik die tablet niet meer gebruik

Vtm go heeft nu ook een app voor Android


Dus enkel 4 nog en het is in orde..

ow wacht, das niet de kodi addon
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Nee. Niet Kodi add-on. Gewoon App op android. Via een ShieldTV dus geen probleem om te gebruiken. Op andere android mediaspelers gaat dit ook uiteraard. Je weet dus wat kopen he 😉
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Toch wel.
Ik wil alles binnen kodi ;)
Maw dan is die app niet goed :p

Als je gewoon shield gebruikt moet ik:
- > voor vrt naar de vrt app
-> voor vtm naar de vtm app
-> voor netflix naar de netflix app
-> voor kodi naar de kodi app


Ik wil het:
Autolaunch in kodi
Daar dan mn content zien van films van de server, + netflix + vrt channels + vtm channels
Zo heb ik het nu ook draaien.
Vandaar de vraag, kun je es testen op de shield (je ging es testen zodra terug v reis :p)

Begrijp je het verschil?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Schakelen tussen Kodi en Shield home screen is 2 seconden.

Als er een app is gaan er mss add-ons die die als basis kunnen gebruiken.

Maar ik snap idd niet volledig van wat je wil. Ook niet wat ik precies allemaal moet installeren voor het werkende te krijgen..
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ik snap het verschil, maar waarom al die moeite doen? Eens je in de VRT app zit binnen Kodi, moet je toch ook terug naar Kodi gaan om dan VTM te kijken?
Dus wat ik het verschil dan om VRT te starten op de ShieldTV, het te sluiten (gewoon het knopje exit op mijn remote) en dan VTM te starten? Je kunt de volgorde van apps zelf kiezen op de Shield.

Ik heb hier Netflix, Plex en Kodi naast elkaar op het opstart scherm van m'n ShieldTV en ik switch gewoon op 2 tussen tussen de apps. De apps moet je zelfs niet afsluiten. Ze blijven gewoon in het geheugen zitten en je kunt dus snel wisselen.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Schakelen tussen Kodi en Shield home screen is 2 seconden.

Als er een app is gaan er mss add-ons die die als basis kunnen gebruiken.

Maar ik snap idd niet volledig van wat je wil. Ook niet wat ik precies allemaal moet installeren voor het werkende te krijgen..

Wel met apps gebruik jij je shield (androidtv) als hoofdpagina. Ik gebruik kodi als hoofdpagina met daarin widgets die verwijzen naar de addons

De addons verschillen wel van de apps...

Ik heb nog nooit een shield gehad.. Kun je die ook helemaal tweaken zoals je zelf wil? Of staat er daar een hoop op die je niet wilt?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik snap het verschil, maar waarom al die moeite doen? Eens je in de VRT app zit binnen Kodi, moet je toch ook terug naar Kodi gaan om dan VTM te kijken?
Dus wat ik het verschil dan om VRT te starten op de ShieldTV, het te sluiten (gewoon het knopje exit op mijn remote) en dan VTM te starten? Je kunt de volgorde van apps zelf kiezen op de Shield.

Ik heb hier Netflix, Plex en Kodi naast elkaar op het opstart scherm van m'n ShieldTV en ik switch gewoon op 2 tussen tussen de apps. De apps moet je zelfs niet afsluiten. Ze blijven gewoon in het geheugen zitten en je kunt dus snel wisselen.

Neen
dmv de skin embruary , zet ik widget op mn hoofdpagina
bv
- netflix
- live streams (afkomstig van 2 verschillende vrt.nu en vtm.go addon
- films van mn nas enz

dus als ik op hoofdpagina zit in kodi, klik ik gewoon op de content die ik wil zien en kiest hij achterliggen zelf de juiste addon
Dus al je content staat op 1 pagina, tov shield en apps, verschillende paginas

Das eigenlijk ook hoe je het wil, 1 plaats met alle content, waar die ook staat...