Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Sorry, maar ik ken niveel van smart deurbellen. Dat is iets waar ik me pas zal mee bezig houden als ik eens een huis gekocht heb.
Als je informatie wil inwinnen over een specifiek model, dan kan je best de handleiding consulteren. Daar staat normaal alles uitgelegd hoe je het aansluit en wat de mogelijkheden zijn.
En als je dan nog niet zeker bent, kan je eens een verkoper contacteren.
EDIT: Even naar de website van Doorbrid gaan, leert mij dat ze compatibel is met POE 802.3af. Als je switch dit ondersteunt, dan kun je ze dus zo van stroom voorzien.
In de controller kan je zien welke POE settings je hebt voor de poortjes op jouw switch, maar AF is normaal wel op alle POE modellen aanwezig denk ik.De switch is van ubiquiti met PoE
Of het dan nog compatible met home assistant of google home is dan voor later.
Ken ik niet. Ziet er ook groot uit. Zou ook moeten kijken of ik die kan koppelen met home assistant/chromecast
Anyway waar blijft die netatmo deurbel
Deze dus https://www.netatmo.com/nl-be/security/doorbell
Wat is er dan zo speciaal aan dezen ?
Hoe kan je weten of je die kan koppelen aan HA ?