Skank
Well-Known Member
Package deal met een hub bedoel ik ;-)

jah.. wie weet, zou er niet op wachten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Package deal met een hub bedoel ik ;-)
Hmm. Deze ziet er wel interessant uit. Stuk goedkoper ook..
![]()
WUUK: The World’s Most Advanced Smart Doorbell
SD storage | Easy install | Motion alerts | 980ft Wifi Range | Weatherproof | Check out 'WUUK: The World’s Most Advanced Smart Doorbell' on Indiegogo.www.indiegogo.com
Echt, dat zou geweldig zijn om de cirkel rond te makenJoske007 , je kan niet HomeKit zaken ook gewoon compatibel maken door Homebridge te gebruiken, zo is mijn Logitech Harmony zo volledig ondersteund door HomeKit.
Tja, een bridge meer of minder, als dat je zorg is kan je best niet starten met al die spullen of je eisen naar beneden brengennog een bridge?
Op den duur heb je 10 bridges
Al die dingen slurpen ook stroom, ik wil absoluut geen bridges meer in huis
alleen zit ik bv wel verveeld met al mn kaku spullen, useless, zonder bridge ook
Echt, dat zou geweldig zijn om de cirkel rond te maken
Tja, een bridge meer of minder, als dat je zorg is kan je best niet starten met al die spullen of je eisen naar beneden brengen
Die KaKu spullen kan je toch perfect gebruiken voor bv de kerstboom of andere zaken die geen routine nodig hebben.
Je hebt duidelijk niet even gegoogled ;-)nog een bridge?
Je hebt duidelijk niet even gegoogled ;-)
Home bridge is software bridge die je op jouw Raspberry Pi, server, NAS, ... kan draaien.