skoebiedoe
Well-Known Member
Deur gewoon open doe n ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
DAT zou wel héél drastisch zijn ... een stomme "client" die even tot gevolg heeft dat je het wireless netwerk opnieuw moet inregelen. Al je settings die mischien wat custom zijn opnieuw doen etc.En wat was de tip? WiFi netwerk deleten op de controller en daarna terug zelfde aanmaken met ditto paswoord?
En wat was de tip? WiFi netwerk deleten op de controller en daarna terug zelfde aanmaken met ditto paswoord?
Hmm. Deze ziet er wel interessant uit. Stuk goedkoper ook..
![]()
WUUK: The World’s Most Advanced Smart Doorbell
SD storage | Easy install | Motion alerts | 980ft Wifi Range | Weatherproof | Check out 'WUUK: The World’s Most Advanced Smart Doorbell' on Indiegogo.www.indiegogo.com
Om maar eens te tonen hoe stabiel Homebridge hier draait (of mijn Mac Mini 'for that matter').Joske007 , je kan niet HomeKit zaken ook gewoon compatibel maken door Homebridge te gebruiken, zo is mijn Logitech Harmony zo volledig ondersteund door HomeKit.
![]()
Handleiding Netatmo Doorbell gespot bij communicatiewaakhond
Het is nu bijna anderhalf jaar geleden dat Netatmo de plannen bekendmaakte voor de Netatmo Doorbell. Het product is nog niet te koop.www.smarthomemagazine.nl
Da's waar,nog effe wachten op die Netatmo deurbel dan maar.Het is nog allemaal net niet he
Da's waar,nog effe wachten op die Netatmo deurbel dan maar.
Ik heb tijd ,kzit hier toch maar thuis...![]()
Niet dat het zooo erg is maar t'is weer een bakske in huis die stroom nodig heeft en ethernet.Op den duur....Wat zie je dan precies als nadelen aan dat basisstation?
Dus als de bel gaat hoor je dat op je GH en/of mini...hmmm….Ik wacht al lang op een deurbel en wil er zeker ene maar nog niet toegehapt.
Bij nader inzien die base is mss toch nie slecht... en werkt met google assistant/home en vermoedelijk ook home assistant
mmm
Dus als de bel gaat hoor je dat op je GH en/of mini...hmmm….
Niet dat het zooo erg is maar t'is weer een bakske in huis die stroom nodig heeft en ethernet.Op den duur....![]()