Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Dan nog als ik dat wel wil...Als je verder geen UniFi camera’s wil gebruiken dan is het inderdaad een serieus bedrag.
Unifi is gewoon duur als particulier, kijk maar naar de AP’s en switchen. Als ik van nul zou moeten beginnen zou ik ook nooit die deurbel kopen. Maar ik heb al camera’s en een CK2+, dus voor mij is dit de ideale oplossing.
Zoals stiburn zegt eenmaal je in het ecosysteem zit ben je een vogel voor de kat![]()
Die eufy camms hebben wel een aantal sterke punten... ze werken 1 jaar op batterij, werken met lokale opslag, etc...
Krijgen trouwens ook een hogere waardering dan unify...
Dan is de eufy deurbel mischien toch te overwegen, en die dan later uitbreiden met eufy cams + je bespaard 200 euro op een Cloudkey... je krijgt dus meer voor minder geld, niet?
Tenzij mischien je gevangen zit in unify ecosysteem....What am i missing?
Amazon.com : eufy Security eufyCam 2 Wireless Home Security Camera System, 365-Day Battery Life, HomeKit Compatibility, HD 1080p, IP67 Weatherproof, Night Vision, 2-Cam Kit, No Monthly Fee : Camera & Photo
Amazon.com : eufy Security eufyCam 2 Wireless Home Security Camera System, 365-Day Battery Life, HomeKit Compatibility, HD 1080p, IP67 Weatherproof, Night Vision, 2-Cam Kit, No Monthly Fee : Camera & Photowww.amazon.com
Ik geloof er ni veel van, 1 jaar op de ingebouwde batterij ? Bij hoeveel keer aanbellen per dag ? Welke resolutie-instellingen etc.
Ik lees wel in de comments dat de battery-powered versie dus vb niet de pre-recording feature heeft. Ding begint pas te recorden bij het indrukken terwijl de non-battery versie blijkbaar op beweging +- 3 seconden op voorhand begint zodat je al iemand ziet komen toekomen.
Sowieso deurbellen op batterijen zijn voor mij altijd not done, zeker als je iets van kabel hebt liggen natuurlijk.
Heb je echt gene ellentrik ja dan kan het ni anders hé.
Er zijn er 2.Zijn het nu 2 soorten varianten van die bel, of is het toch 1 dezelfde (volgens mij wel?)
Ik geloof er ni veel van, 1 jaar op de ingebouwde batterij ? Bij hoeveel keer aanbellen per dag ? Welke resolutie-instellingen etc.
Ik lees wel in de comments dat de battery-powered versie dus vb niet de pre-recording feature heeft. Ding begint pas te recorden bij het indrukken terwijl de non-battery versie blijkbaar op beweging +- 3 seconden op voorhand begint zodat je al iemand ziet komen toekomen.
Sowieso deurbellen op batterijen zijn voor mij altijd not done, zeker als je iets van kabel hebt liggen natuurlijk.
Heb je echt gene ellentrik ja dan kan het ni anders hé.
Gelezen op een review van een Amazon klant. Ik kan het wel geloven.Dat gaat een stuk meer verbruik geven, zeker als deze bel geen aparte "sensor" heeft om een nadering te triggeren. Als dit dmv continue beeld-analyze plaats zou vinden zijn je batterijen direct leeg...Waar lees je dat van die prerecording?
Volgens mij kan je die met batterij ook aansluiten op de beltransfo (zie bij de beschrijving):
- Dual Power Options: Half a year of coverage from one charge or non-stop power supply via a wired connection.