• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Video deurbellen

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Jawel. Je kan bestellen. Maar ze zijn nog aan het leveren van hun crowdfunding. Dus jij komt achteraan de lijst. Geen flauw idee dus wanneer het verzonden zal worden.

ik wil zoiezo nog ene he man, ben zo beu van te wachten
eufy, deze, unifi of toch google..
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Goh. Ik wil er ook 1. Maar dringend is het niet.. Maar Nest of Ring is met maandelijks abonnement. Toch als je van alle voordelen wil gebruik maken. Daarom heeft eufy of wuuk wel een voordeel. Wuuk is ook wel een stuk goedkoper.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Een video deurbel met een abonnement is voor mij (en denk voor velen) een dikke NO NO
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Jake

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Inderdaad, ik wil dat die na 10 jaar nog steeds werkt, dus zonder afhankelijk te zijn van een cloud dienst.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Blijkbaar niet, want die Nest en Ring zijn best wel populair. Wellicht door mensen die weinig op hebben met privacy of het in eigen beheer houden van je eigen content. Cloud diensten zie ik altijd als een backup, niets meer en niets minder. Behalve iCloud maar dat is een ander verhaal en off-topic hier :)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Blijkbaar niet, want die Nest en Ring zijn best wel populair. Wellicht door mensen die weinig op hebben met privacy of het in eigen beheer houden van je eigen content. Cloud diensten zie ik altijd als een backup, niets meer en niets minder. Behalve iCloud maar dat is een ander verhaal en off-topic hier :)

Nest kan ik verstaan, gezien die ook zonder abo kan
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ik blijf mijn geld op dezelfde 2 zetten momenteel... Eufy of Wuuk. Netatmo een Nest is eventueel ook een alternatief gezien ik al in dat eco systeem zit...
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Bij iBood nu: Ring Video Deurbel 2

Wel enkel te zien via de app...

Edit: Laat maar. Is al uitverkocht... :rolleyes:
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Test van enkele videodeurbellen...


Wel in het Engels. Zitten ook enkele producten in die we hier niet kunnen krijgen. Maar die zijn toch niet zo goed..

Eufy en Nest komen beste uit de test. Eufy heeft uiteraard streep voor omdat er geen maandelijkse kosten zijn. Wuuk is uiteraard niet getest omdat het nog niet vrij verkrijgbaar is. Netatmo hun videodeurbel is nog niet uit...
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Je moet eens kijken naar de uitzending van Telefacts eerder deze week. Amazon heeft op bepaalde plaatsen in UK gratis deurbellen ....