• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Video deurbellen

Yep. Heb ik gelezen. Maar aan mijn voordeur is er geen netwerk kabel. Zelfs geen elektriciteit voorzien. In de buurt is er dat wel dus kan doorlussen. Maar uiteraard moet dit gedaan worden door iemand met voldoende kennis er van.

Daarom dat die eufy wel gemakkelijk is voor mijn situatie.

Hoe is jullie ervaring met de Eufy deurbellen? Ik lees veel reviews die spreken over grote vertragingen, klopt dit? En welk type hebben jullie?

Er zat wel wat vertraging op. Maar sinds enkele maanden heb ik er 1 van ubiquity. Daar is dat veel minder het geval. Uiteraard niet vergelijkbaar want nu is het verbonden met een netwerk kabel.

G4 Doorbell Pro dan vermoed ik? Mijn ouwe trouwe G4 Doorbell hangt er nog altijd en zou het nog altijd moeten doen. Gaan we meemaken eenmaal de elektriciteit terug aangesloten is en mijn netwerk spullen er terug staan. Nu bezig met zware renovatie werken.

Ja, die heb ik ook en ook tevreden van (buiten dat de knop niet tegen zonlicht kan), maar het is voor een kennis en als ik die helemaal op Ubiquiti moet zetten, wordt het nogal uur. Daarom mijn vraag over Eufy, want dat lijkt me dan het beste alternatief.

Back
Bovenaan