• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Video deurbellen

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Diameter van 7. Ik lees dit als bv 2 op 3.5 cm. Want is dat niet een diameter?

Ik had idd een gat nadat ik mijn vorige bel heb weg gedaan. Daarom dit nieuwe plaatje..m
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Hmm. Jij hebt een ronde deurbel.. Verkeerd begrepen. Dan kan je ze middenin zetten en aan zijkanten voegen. Maar mss moet je dit gewoon eens bekijken als je de bel hebt wat het mooiste is..
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.515
157
66
onder de kerstboom? Je had die toch reeds op je voorgevel geïnstalleerd?
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Nee laten hangen, en met stuk muur en al uitkappen en dat onder de boom leggen 😇😁
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
De bel en camera hangen
Op het eerste zicht, wauw man
Knappe dingen.
Straks nog es spelen om die in HA te krijgen maar dat wordt kinderspel.
Echt knap.
1 ding, sphinkx, heb je die deurbelgong brugje in jouw pakket zitten?
I dunno of ik het moet gebruiken maar die gong gaat nu mee..
Is hier een heel concert :p

Fotos volgen
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Mijn bel is via batterij hé. Dus geen extra gong. Enkel die van bel en homebase. Alle meldingen staan bij mij aan. Dus ook bij beweging. Wat soms wel vervelend is als ik zelf bv naar buiten ga. Straat wordt niet gefilmd en krijg ik dus geen melding van.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Mijn bel is via batterij hé. Dus geen extra gong. Enkel die van bel en homebase. Alle meldingen staan bij mij aan. Dus ook bij beweging. Wat soms wel vervelend is als ik zelf bv naar buiten ga. Straat wordt niet gefilmd en krijg ik dus geen melding van.

Dat maakt niet uit he of je bel nu via batterij of bekabeld aangesloten is.
Mijn vraag was of dat kabeltje bij jou erin zat? (dat brugje die je in een bestaande gong plaatst)
Hier staan ook nog alle meldingen aan, maar idd zoals je zelf zegt, telkens je naar buiten gaat, dingdong een melding, nu ik denk wel dat ik dit eruit krijg via HA maar in de app kun je dit niet afzetten voor jezelf ofzo?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ik heb geen bestaande gong... Dus niets aan te sluiten.

Er is geen gezichtsherkenning he. Dus ga je die melding er niet uit krijgen vrees ik.