Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Crap, vermoedelijk valt de optie om dit te doen op mn unifi usg dus af...
En synology heb ik niet (en ik wil dit ook niet op mn server, anders moet die 24/24 7/7 aan)
Dus dan vermoedelijk wireguard via hass.io op mn pi
Ik zie niet bepaald een probleem.Crap, vermoedelijk valt de optie om dit te doen op mn unifi usg dus af...
En synology heb ik niet (en ik wil dit ook niet op mn server, anders moet die 24/24 7/7 aan)
Dus dan vermoedelijk wireguard via hass.io op mn pi
Het gaat wel, maar al je verkeer loopt dan idd over de vpn waardoor je snelheid van andere toepassingen omlaag haalt, want alles moet door uw vpn en dan is uw upload snelheid van uw thuis netwerk de bottleneck.
Ik laat de mijne meestal opstaan. Ik heb een profiel waarbij enkel mijn thuis netwerk door de tunnel gaat voor opt mobiel internet en op vertrouwde WiFi netwerken.True, maar dat is enkel het geval als je tunnel constant aan staat. (niet bij stilgestaan trouwens dat je met L2TP geen routes can pushen, good catch!)
Hangt natuurlijk maar af voor wat je de VPN zou gebruiken. Bij mijn is het gewoon om eens de NAS te controleren, of eventueel een download te forceren om dan die 's avonds te kunnen bekijken. En tijdens oud en nieuw in de Ardennen ook gewoon via VPN en Plex serie episodes zitten bekijken op mijn laptop, en dat ging ook goed, tja omdat veel vakantiewoningen geen guest accounts opzetten, en je dus gewoon full speed hebt
Skank , wat wil je wel allemaal over die VPN duwen dat de opzet met L2TP niet zou werken ?
Geofencing via HA of andere app nr HA toe
Toch niet enkel daarvoor een VPN hoop ik? Want da's dan helemaal niet nodig...
Als het enkel maar is om te weten of je thuis bent, kan je andere integraties van HA gebruiken, simpelste is gewoon via de router checken wat er geconnecteerd is.
Meer advanced integraties zijn er ook. Ik gebruik zelf Life360 voor GPS tracking, en integreet in HA.
ik denk wel dat je op den duur goedkoper af bent bent een Netflix account
Ong 10 euro per maand, je kan alle series bekijken waar je maar wil zonder gedoe...
Bijna nooitHoeveel keren denk je dat je via onbetrouwbare netwerken films of series gaat streamen naar je telefoon vanop je nas die je niet via Netflix kan bekijken?
Heb mijn VPN opgezet met de hulp van de video van Willie Howe. Is via RADIUS en L2TP, PPTP moet je niet meer gebruiken maar daar was je reeds achter gekomen.