Skank
Well-Known Member

Een nieuwe wereld in de thuisbioscoop met Virtual-, Augmented- en Mixed Reality
Virtual-, Augmented- en Mixed Reality rukken op bij tv, bioscoop, events en pretparken. Thuis wordt de tv-show opnieuw uitgevonden.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Richie's plank experience, ik durfde de eerste keer ook niet, echt maf.
Zo'n Oculus Quest 2? Een vriend van mij heeft ook ene en die gebruik hem om te simracen. Dat zit je echt in de auto en heb je diepte zicht.Gisteren terug es zo'n bril op gehad van facebook
Oh boy
In een lift stappen, naar boven gaan en op een plankske lopen, ik moet zeggen, dat is zo realistisch man, ik kreeg echt schrik, mn dochter is eraf gelopen en naar beneden gevallen maar ik durfde niet ;p
Echt strange
Graphics waren echt nog goed!
Zo'n Oculus Quest 2? Een vriend van mij heeft ook ene en die gebruik hem om te simracen. Dat zit je echt in de auto en heb je diepte zicht.
Zelf nog maar 5 minuutjes kunnen testen en de settings stonden nog niet optimaal, maar volgende maand heb ik 2 weken verlof en dan mag ik hem eens lenen.
Zou aan zoiets wellicht niet moeten beginnen wegens last van motion sickness.