Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Gewoon eens rondkijken daar en vooral geen inkopen of de vrouwen moest ik niet meer kunnen tegenhouden, héLonden zit er bij ons ook in voor eind 2014lol je laatste zin is goud waard ! 15 dagen spanje bij port aventura, heb je een adresje?
We hadden nog niets geboekt hoor (bedoelde eerder dat we onze reisplannen mochten annuleren..) Onze prijsberekeningen enzo waren wel allemaal rond. We moesten enkel nog de "go" van mijn vrouw haar chef hebben... Ik kan aannemen dat er een bepaalde policy moet zijn, maar ik heb het er wel moeilijk mee als er gezegd wordt "3 weken en een dag of 2 mag, maar 4 weken gaat niet". Ja sorry dat is in mijn ogen bullshit. Uiteindelijk spreken we over 3 werkdagen extra... Tussen half december en half januari mochten we dan wel 4 weken nemen (logica?), maar dat was voor ons niet interessant aangezien het dan moessonseizoen is... Voor Australië dachten we eerst 16 dagen Brisbane - Cairns te doen, dan 6 dagen Red Centre en tot slot 4 dagen Sydney. US zal de klassieker worden: San Francisco - Yosemite - Death Valley - Las Vegas - Zion - Bryce - Monument Valley - Lake Powell - Grand Canyon - LA - Santa Barbara - Monterey - San Francisco. We zoeken nog een stop tussen Grand Canyon en LA. Palm Springs wordt vaak genomen maar vanuit de Grand Canyon is dit 7u rijden. Optie is bvb Grand Canyon - Phoenix - Palm Springs - LA. Arches en Mesa Verde zouden we er ook graag nog bij doen, maar dat zal niet lukken vrees ik. Anders zit het veel te vol. Ik zie de US zeker niet als straf hoor. Deze reis staat al lang op mijn lijstje. Het probleem is dat we eigenlijk alles al gepland hadden voor Australië, waardoor we al aan het dromen waren van de zonsop/ondergang aan Uluru, het gaan duiken in het Great Barrier Reef etc... We hadden nu ook liever eerst Australië gedaan aangezien je dat moeilijker kan doen eens je kinderen hebt. Met kinderen kan je nog altijd makkelijk naar de US reizen in de zomermaanden.Damn. Dat is wel heel jammer... Ik krijg normaal gezien ook nooit 4 weken verlof. Maximum is 3 weken en dan enkel in bepaalde maanden. Verlof in Oktober heb ik nog niet aangevraagd maar dat zal wel geen probleem zijn omdat ik weet wanneer ik zoveel verlof kan krijgen. Moet je dan geen annulatiekosten betalen? Waar zou je naar toe gaan in Australie? Wat zal het in de US worden? Ben daar 10 jaar geleden geweest en ook een heel mooie rondreis gedaan van 4 weken.
Allez, laten we hopen dat er dan nog sneeuw mag liggen ... ge kunt tegenwoordig vanalles verwachten! Mah bon, voor den aprés-ski zou ik ook al gaan zenneKomt daar nog bij: - 12 tot 19 April: Sölden!
Hey hey, de trein is altijd een beetje reizenMorgenvroeg uit de veren om onze 3-daagse Citytrip naar London te starten. We hebben gekozen om met de trein te gaan, kwestie van wat meer avontuur te beleven en de heen en terug uren wat beter te kunnen kiezen