• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Waar ga je binnenkort naar toe?

Wij gaan deze zomer naar Albanië. Schijnt zeer hip te zijn, hoor ik van iedereen.
Idd, mijn broer zit daar nu ook op de moment en vrienden zijn er onlangs ook geweest.
Mooi, maar naar het schijnt toch ook wel veel afval dat ze allemaal laten rondslingeren. Doet me wat denken van vorig jaar toen we op Sicilië waren ; supermooi & met enorme zwerfvuilhopen vlak naast elkaar. De Maffia hé ;-)

Hoi
We willen Thailand boeken maar....
We zijn wat aan het rondkijken naar de vluchten. Liefst vanuit Brussel/Oostende, maar overwegen ook Parijs/Amsterdam
Alleen met gans de historiek in Doha onlangs... (vrienden hadden een reis naar Maleïsie en hun vlucht was gecancelled wegens oorlog Iran en zijn alles kwijt).
We hebben geen glazen bol maar de schrik zit er wel in om met Qatar te vliegen en daar te moeten tussenlanden..
Thai krijt niet zo'n goeie reviews maar is wel goedkoop en rechtstreeks.
Andere zijn 30 uur onderweg of pokkeduur.
Moeilijk
Hmm. Ik heb al enkele keren met Thai gevlogen. Kameraden ook en wij vinden het juist een heel goeie maatschappij. Een rechtstreekse vlucht is niet te onderschatten van comfort dat je dan hebt. Ze hebben soms ook acties waarbij je een nacht gratis in BKK kan slapen bij aankomst.

Ik heb het nog niet in Amsterdam gedaan, maar wel al in Charleroi want das voor ons een kleine 2h rijden.
Vandervalk met shuttle service. Ge rijdt de middag/avond voordien naar het hotel en ge kunt daar op uw gemak eten/slapen. De auto mag 10 of 14 dagen gratis blijven staan (destijds toch) en daarna betaal je een kleine fee. Bij het inchecken geef je door wanneer je op luchthaven moet zijn en hun shuttle brengt u gratis. In het terug komen bel je de receptie en 15-30min later zijn ze daar om u af te halen.

In ons geval was dit goedkoper dan de auto te parkeren op de luchthaven.

Hebben wij ook gedaan. Rechtstreekse vlucht naar LA was dit toen. Gezien de miserie die je kan hebben met tussenlandingen in de USA bij de douane was dat veel stress bespaard. Wij mochten onze auto zelfs 3 weken parkeren bij Van Der Valk. Grootste nadeel terug was nog 3u rijden naar huis na de landing... Dat is niet te onderschatten.

Op de planning:

- Nog dit jaar een dagje of weekend Parijs (de vrouw wil een kunsttentoonstelling bezoeken)
- Volgend jaar in april midweek Londen om oa Wes Andersen The Archives te bezoeken en eens Londen in de lente te zien ipv kerstsfeer
- Praag

Net terug van 2 weken Slovenië en een goede vakantie gehad.
Voor iemand die graag in de natuur zit een zeer mooie plek.
Klein landje, goed bereisbaar maar niet "goedkoop" meer.

Back
Bovenaan