Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Klopt,Een cobra... Dat is ook niet zo snel te zien vermoed ik? Ooit eens een slang over de straat zien gaan in Zuid Afrika in een park. Wij hebben uiteraard niet gestopt om foto's te nemen... Wisten ook niet wat type het was maar een slang lijkt altijd gevaarlijk, ook al is dat niet zo![]()
Leuk te horen dat het allemaal goed is meegevallen, lijkt heel erg op onze Namibië reis ;-).Net terug van Namibië
Ik moet nog serieus bekomen!
Wat was dat man, ik heb er geen woorden voor. Beste reis ever !
Werkelijk alles gehad.
FENOMENAAL en das nog understated !!!!!!!!!
Ballonvaart, sesriem, deadvlei, sossusvlei, big daddy beklommen, canyon gedaan, baboons die fun warenmet zeehonden gekayakt, 4x4 sandwich harbour, met quads gereden, spitzkoppe is fenomenaal mooi, leuke wandeling !, dan naar madisa camp, elephant tracking, wow man olifanten voor onze neus ! letterlijk, die dingen zijn huge !
etosha, goh , echt alle dieren gezien, ALLE en veelwel geen enkele bij de waterplaatsen
Desert was gewoon GROEN
Echt once in a lifetime
onguma is een aardsparadijs, ongelooflijke sundowner gedaan, met een leeuw als slot aan onze jeep (met gebrul)
neushoorn tracking tot op 10m !!! je voelde ze ademen
mountainbike tussen de giraffen, ongelooflijk, cheetah conservation fund gedaan (een drive) als slot
Echt gewoon fenomenaal!
Wij gaan zoiezo terug, love the game drives !!!!
Hoe doe je dat met je kinderen als de periode te kiezen is? Ik vind het jammer nu met de kinderen hier want ik zou graag nog eens terug naar USA gaan maar in de zomer is het zoooo warm en vochtig :-D Ik ben aan het overwegen om in de paasvakantie te gaan maar ik vind 2 weken iets te kort voor zo een trip. Ik vermoed dat we volgend jaar toch maar weer in juli moeten gaan (al hangt dat nog van veel factoren af)Hey
Wij overwegen om Thailand te bezoeken, terug 14/16 dagen.
Ik ben op zoek naar tips
Wie is er al geweest?
Met welke maatschappij gevlogen?
Welke periode is best?
Wat zijn de must do/sees
Wederom zelf boeken of met reisbureau? We reizen ook graag rond... dus geen week op dezelfde plaats aub
Welke regio of combinatie van?
Ik hoor het graag...
Detail: 2 kids van 16 gaan mee
Benieuwd!
Hey
Wij overwegen om Thailand te bezoeken, terug 14/16 dagen.
Ik ben op zoek naar tips
Wie is er al geweest?
Met welke maatschappij gevlogen?
Welke periode is best?
Wat zijn de must do/sees
Wederom zelf boeken of met reisbureau? We reizen ook graag rond... dus geen week op dezelfde plaats aub
Welke regio of combinatie van?
Ik hoor het graag...
Detail: 2 kids van 16 gaan mee
Benieuwd!
Ja twas fenomenaal, blijft serieus hangen, vandaar we nog es een mooie reis willen want er na unief dus moeilijker danLeuk te horen dat het allemaal goed is meegevallen, lijkt heel erg op onze Namibië reis ;-).
Paasvakantie idd ,en dan 2 dagen vroeger en 2 dagen later ofzoHoe doe je dat met je kinderen als de periode te kiezen is? Ik vind het jammer nu met de kinderen hier want ik zou graag nog eens terug naar USA gaan maar in de zomer is het zoooo warm en vochtig :-D Ik ben aan het overwegen om in de paasvakantie te gaan maar ik vind 2 weken iets te kort voor zo een trip. Ik vermoed dat we volgend jaar toch maar weer in juli moeten gaan (al hangt dat nog van veel factoren af)
Ik ben al 3-4x in Thailand geweest en heb daar al heel wat gezien. Enkel zomervakantie? Of spreek je ook van een paasvakantie of kerstvakantie? Want afhankelijk van die antwoorden kan ik beter tips geven i.v.m. het weer.
Beste luchtvaartmaatschappij naar daar is Thai Airways. Rechtstreekse vlucht naar BKK of Phuket. Sinds kort weer mogelijk en stukken gemakkelijker dan via tussenlandingen. Ik vermoed dat de Mol niets met de keuze te maken heeft ;-)