Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Als de uren goed zijn van aankomst en vertrek zodat je geen dag of 2 dagen verlies is dat goed, anders toch vragen wat het rechtstreeks kost.(meerprijs)14 u vliegen incl 1 tussensop naar namibie
Z-afrika is rechtstreeks 10u45 vliegen
is nochtans verder.
Wat een verschil
Scheelt wel in prijs, vlucht namibie is 400 euro goedkoper per persoon
Voor Zuid-Afrika heb ik steeds nachtvlucht met connecting flight naar Sabi SandsJe verliest zoiezo 2 dagen avond vliegen, maar je komt maar de volgende dag smiddags toe), maar bij Zuid Afrika niet (ochtend vliegen avond laat toekomen)
Rechtstreekse vluchten nr Namibie vind ik niet in die periode
Ik lees ook dat Ethiopian al crashes gehad heeft
Zoals ik zei, bij Zuid Afrika niet.Voor Zuid-Afrika heb ik steeds nachtvlucht met connecting flight naar Sabi Sands
En dan ben ik om 9.30u aan de lodge
Dan verlies ik nooit een dag.
Wij ook zijn sportief natuurlijk aangelegd (duiken, zeilen, paardrijden en vroeger ook klimmen en alpinisme (met toppunt van de carrière een beklimming van 300meter verticale wand in Ecrin massief niveau 6b)
3 weken in een auto zitten is voor ons ook niet avontuurlijk genoeg, zelfs al is het een 4x4 op gravel.
Hier zijn de “randactivietieten die wij hebben gedaan:
Kalahari Bushmen Walk
Gamsberg Astro Tour (sterren kijken door telescoop, beetje tegenvaller) )
Swakopmund Kayaking ( heel leuk, met de kano's tussen 100+ speelse zeehonden op zee)
Damaraland Elephant Tracking (specataculair)
Rooisand Desert Ranch ( 2 dagen paardrijden met overnachting in woestijn - top!)
Kamanjab Cheetah Feeding ( nog spectaculairder)
Waterberg Rhino Tracking on foot
beklimming big daddy in sosusvlei.
Etoscha game drive
enz..
Ik heb de nikon d850 body met 300mm lens 2.8 (+ 2x converter) voor vogelsHeb je een bezoek aan de San gedaan in kalahari?
De Cheetah feeding, das in Otjiwarongo? Je kan de cheetahs ook in kalahari bezoeken, welke is dan best?
Als je een sunrise/sundown game drive doet, waar is die het mooist?
Spitzkoppe gedaan?
Welke camera had jij mee (welke lens is voldoende?)
Heb je een bezoek aan de San gedaan in kalahari?
De Cheetah feeding, das in Otjiwarongo? Je kan de cheetahs ook in kalahari bezoeken, welke is dan best?
Als je een sunrise/sundown game drive doet, waar is die het mooist?
Spitzkoppe gedaan?
Welke camera had jij mee (welke lens is voldoende?)
Nice, waar slaap je in Etosha?Namibie geboekt
Nice! Wat is het nu geworden als ik mag vragen? Rondtrip 4x4 met lodging?Namibie geboekt
Helft van de lodges ligt vast.Nice, waar slaap je in Etosha?
Rondtrip met 4x4 met camping EN lodges, en zelf doen.Nice! Wat is het nu geworden als ik mag vragen? Rondtrip 4x4 met lodging?
Welke tour gaan jullie maken?
Onguma tentedcamp heb ik 4 jaar geleden 5 dagen gedaan. Was zeer goed.Helft van de lodges ligt vast.
Etosha en/of Onguma nog niet.
Twijfelen nog 2 dagen etosha en 1 dag Onguma of omgekeerd. langer/korter niet, het moet in 3 dagen.
Onguma zal waarschijnlijk bush worden of de camping leadwood.
Etosha twijfel ofwel de camping BUITEN het park, ofwel IN het park en dan Okaukuejo