• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Waar ga je binnenkort naar toe?

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Wij gaan tussen kerstmis en nieuwjaar, hopelijk valt het dan ook mee. Ik had voorgesteld om in de lente te gaan, maar madam wou liever de kerstsfeer gaan opsnuiven
1f61b.png
Verwacht je al maar aan een enorme drukte, vooral in de winkelstraten, maar de sfeer is supergezellig! Wij zijn 3 jaar terug 4 dagen voor kerst geweest en de dag voor kerst teruggekomen. We hadden het geluk dat er, naast de vele decoraties, ook heel veel sneeuw lag. Winter Wonderland moet je dan zeker ook eens bezoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Morgen zéér vroeg vertrekken naar Tarragona (Spanje), maar eerst een tussenstop in Avignon en Nimes
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Net terug van cambrills, zalig daar joske!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Net terug van cambrills, zalig daar joske!
Heb je uw verblijf in het mooie Cambrills-park gehad, ben daar iets meer dan 10jaar geleden ook geweest en toen was het ook al de moeite ..
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

xtian

Member
23 feb 2013
178
1
21
Ondanks het feit dat we aan het verbouwen zijn (meteen ook de reden dat ik minder op forum vertoef), hebben we toch maar beslist om last minute terug naar Bretagne te gaan vr 10 dagen. Deze keer naar Vauville, streek van Cherbourg. Villaatje op wandelafstand van de zee in een rustig vergeten dorpje, honden gaan natuurlijk mee !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Dit weekend een weekendje naar Ierland, ik kijk er al naar uit!
lol.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
De zee! Tijdens het verlengde weekend mid augustus. Kijk er al naar uit
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Net terug van 4 daagse met de auto door Frankrijk.   Reims, Lyon en Pommard (Beaune)   vooral wijnhuizen bezocht en aan het zwembad gelegen.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.913
242
73
Volgend weekend naar Middelkerke, ik kom zondagavond naar huis, vrouw en kinderen blijven daar nog tot vrijdag met de schoonouders. Naar dit laatste kijk ik nog het meest naar uit, eindelijk nog eens ongestoord films kijken met het volume serieus open
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rexp

Member
14 feb 2014
151
13
23
Ik ga binnenkort een lang weekend naar Londen. Iemand nog tips voor goede platenzaken daar?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik ga binnenkort een lang weekend naar Londen. Iemand nog tips voor goede platenzaken daar?
Niet echt, enkel de HMV op Oxford Street - maar dat is eerder een soort keten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.677
207
73
Volgende week een 4-tal dagen richting Soulac-sur-Mer naar m'n ouders op een camping daar. Dan ergens richting halverwege Augustus toch nog een weekje naar Zwitserland (Kanton Wallis) om wat in de bergen te gaan wandelen, wat Canyoning als er genoeg water is en het weer goed zit (kwestie van geen flashflood te hebben...) en wat dingskes te bezoeken zoals Sint-Bernard pas, Zermatt etc   Alles zo'n beetje impulsief maar daarom niet minder leuk natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Sinds zaterdag zit ik in Texas. Dagelijks 37-39°C en de temperaturen zakken amper met 10°C.   Zaterdag terug in België en zondagochtend terug de vlieger op naar Hongarije met de vriendin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Het Spaans sfeertje is hier in Spanje "Taragonna" zo goed en we amuseren ons rot, dat we hebben beslist om nog enkele dagen langer in het zonnetje te verblijven.

Vanavond op de BQQ weer eens lekkere gamba's.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Groot gelijk !   Wij hebben zo genoten van te camperen, dat we in september nog eens willen.   Kent iemand een leuke plaats.. Misschien eens de Kempen deze keer. Maar we willen wel een kleine camping !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Net geboekt : eind Juni 10 dagen Rhodos met vrouw en kinderen.
1f604.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.913
242
73
Toch nog besloten om mee te gaan op short ski met mijn maten naar St. Johann
1f44d.png
Vertrek op 18/3, Ik kijk er al naar uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

xtian

Member
23 feb 2013
178
1
21
Half mei een dag of vijf naar Varengeville sur Mer (Normandie), in een gerenoveerd koetshuis op een heus kasteeldomein. Zal de enige trip worden dit jaar : te veel werkjes in en rond het huis...
 
Laatst bewerkt door een moderator: