Het nieuwe album van Kendrick Lamar. Gewonnen via Radio 1.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
echt zalig om mee te werken!ToothLess zei:Tjakkah tjakkah, jippie: ne Chroma Porsche, gegraveerd op chefnaam *vettekes*
Da's een hoogwaardig Japans 301 staal santoku mes en dat vlamt ook door alles wat je er onder plaatst
Heb een Zwilling set messen gekocht ook onlangs, waar ik toevallig deze ochtend de slijpstenen twin pro's die ik had besteld geleverd kreeg (korrel 250 - 1000 - 3000 - 8000) Nekeer zien wat dat geeft (heb hier nog een paar botte messen liggen ) - kan ik eens gaan vergelijken ookdjaxx zei:Heb deze ook al jaar of 3, enorm tevreden van. Heb je zo een slijpset bijgekocht? Werd mij afgeraden van deze zelf te wetten. Ik gebruik tot grote tevredenheid al jaren bijhorend slijpmachientje.
Wat ga je ermee kopen?broodro0ster zei:Ecocheques (die ik ga spenderen aan een nieuwe hoofdtelefoon)
Ik heb de PSB m4u 2 ermee gekocht.Skank zei:Wat ga je ermee kopen?
Ik heb wat serieus reorganisatie werk om die bak in mijn kast te krijgen, dedju, kan net niet waar ik'm wou. Wordt een weekendjobke vrees ik, zodra ik wat tijd vind. De parasounds blijven fronts, center en backs aansturen. Deze is bedoeld voor 2 surround en 4 hoogteluidsprekers uiteindelijk. Nu voorlopig 2 surrounds (waar ik een lawaaierige pro amp kan mee vervangen) en 2 hoogte luidsprekers. Die kunnen het met wat minder stroom doen dan de rest. Ik las wel dat er toch wat issues waren met de Naka (in protection vliegen), maar dat die inmiddels zouden opgelost zijn - hopelijk klopt dat!broodro0ster zei:Mooi! Ik ben benieuwd als hij z'n mannetje kan staan tegenover uw parasounds.
Hier nog geen enkele maal problemen gehad dus ik denk dat het probleem opgelost is, zou trouwens ook geen goede reclame zijn om zo'n probleem niet op te lossen als je een merk wil herlanceren...ToothLess zei:Ik las wel dat er toch wat issues waren met de Naka (in protection vliegen), maar dat die inmiddels zouden opgelost zijn - hopelijk klopt dat!
Daar gaan we weer..skoebiedoe zei:nieuw maandelijkse afrekening die ik mag gaan betalen na aanpassing van btw en distributiekosten voor gas en elektriek...(dat ze verdomme die mensen met panelen op hun dak laten betalen en zeker de industrie. )