Stiibun
Well-Known Member
Bwah ik zie het ook niet als een aanval hoor. Nu ze mogen die bedrijfswagens afschaffen op mij zal het momenteel géén invloed hebbenSkank zei:Ewel ze zouden dat moeten afschaffen die peperdure bedrijfswagens ! Crisis zeggen ze dan, nu soit, tis geen persoonlijke aanval he, ik zou zelf ook blij zijn natuurlijk
Maar eerlijkheidshalve, das er toch echt over he tegenwoordig
Een kleinere , goedkopere auto doet net zo goed dienst
Nee he is gewoon de afkorting van de bedrijfsnaam en een deel van mijn geboortedatum.
Laten we eerlijk zijn, waarom rijden er in België zoveel bedrijfswagens rond. Omdat in België de loonlasten enorm hoog zijn, dus zoeken werkgevers andere manieren om werknemers iets aan te bieden maar zonder de bruto wedde de hoogte in te jagen.
Dus als ze het ooit afschaffen, tja dat mag maar persoonlijk zou ik dan wel opnieuw onderhandelen met mijn baas over mijn loonvoorwaarden dat lijkt me maar logisch.
En heb ik die bedrijfswagen nodig, néé helemaal niet. Vroeger wel dan moest ik véél meer de baan op, maar tegenwoordig kunnen we bijna alles vanop afstand doen bij een klant.
En nog wat olie op het vuur gooien, ja ik heb ook een tankkaart en ja ik heb ook een telefoon van het werk. Wat de telefoon betreft, het SIM kaartje ja want heb reeds jaren geleden mijn eigen telefoons gekocht, ben niet zo voor die Nokia rommel
Laatst bewerkt door een moderator: